نرم افزار و اینترنت

ادوبی Firefly اکنون می تواند تصاویر واقعی تری تولید کند

در جریان رویداد MAX، ادوبی اعلام کرد که مدل هایی را به روز کرده که Firefly، سرویس ایجاد تصویر مولد هوش مصنوعی خود را تقویت می کند. به گفته ادوبی، مدل Firefly Image 2، همانطور که به طور رسمی نامیده می‌شود، در رندر کردن انسان‌ها، به عنوان مثال، از جمله ویژگی‌های صورت، پوست، بدن و دست‌ها (که مدت‌ها مدل‌های مشابه را آزار می‌دهند) بهتر خواهد بود.

ادوبی همچنین امروز اعلام کرد که کاربران Firefly از زمان لانچ این سرویس در حدود نیم سال پیش تاکنون سه میلیارد تصویر تولید کرده‌اند که تنها در ماه گذشته یک میلیارد تصویر ایجاد شده است. اکثریت قریب به اتفاق کاربران Firefly (90 درصد) نیز تازه وارد محصولات ادوبی هستند. اکثر این کاربران مطمئناً از برنامه وب Firefly استفاده می کنند، که به توضیح اینکه چرا چند هفته پیش، این شرکت تصمیم گرفت سایتی که اساساً یک سایت آزمایشی برای Firefly بود را به یک سرویس تمام عیار Creative Cloud تبدیل کند، کمک می کند.

این شرکت همچنین مجموعه داده را تقریباً دو برابر افزایش داد که به نوبه خود باید به مدل درک بهتری از آنچه کاربران درخواست می‌کنند بدهد. این مدل بزرگ‌تر بدیهی است که منابع فشرده‌تری دارد، اما الکساندر کاستین خاطرنشان کرد که باید با همان سرعت مدل اول کار کند. در حال حاضر، مدل جدید از طریق برنامه وب Firefly در دسترس خواهد بود، اما در آینده نزدیک به برنامه‌های Creative Cloud مانند Photoshop نیز می‌رسد، جایی که ویژگی‌های محبوبی مانند Generative Fill را در آینده نزدیک ارائه می‌کند.

با این مدل جدید، ادوبی همچنین چند کنترل جدید را در برنامه وب Firefly معرفی می کند که اکنون به کاربران امکان می دهد عمق میدان را برای تصاویر خود و همچنین تنظیمات تاری حرکت و تنظیمات میدان دید را تنظیم کنند. همچنین قابلیت آپلود یک تصویر موجود و سپس مطابقت Firefly با سبک آن تصویر، و همچنین ویژگی جدید تکمیل خودکار برای زمانی که درخواست‌های خود را می‌نویسید، جدید است (که ادوبی می گوید بهینه سازی شده تا به شما کمک کند تصویر بهتری داشته باشید).

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا