صوتی و تصویری

رونمایی شیائومی از تلویزیون هوشمند Redmi A75 2022

از آنجایی که شیائومی به دنبال رشد اکوسیستم خانه هوشمند خود است، امروز این سازنده به طور رسمی از جدیدترین تلویزیون هوشمند 75 اینچی خود، با نام Redmi A75 2022، برای چین رونمایی کرد.

Redmi A75 2022 یک تلویزیون 75 اینچی 4K Ultra HD با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است. صفحه نمایش 75 اینچی در حاشیه‌های باریکی قرار گرفته که به تلویزیون اجازه می‌دهد نسبت صفحه به بدنه 97.8 درصدی فوق‌العاده بالایی داشته باشد که تجربه‌ای فراگیر را هنگام تماشای محتوای چندرسانه‌ای روی دستگاه به کاربر ارائه می‌دهد.

با توجه به سایر مشخصات نمایشگر، Redmi A75 2022 طیف گسترده ای از طیف رنگی DCI-P3 را با پشتیبانی از رنگ 10 بیتی با 78 درصد پوشش می دهد و به تلویزیون اجازه می دهد تا رنگ های واقعی تر و طبیعی تری را برای چشمان ما به نمایش بگذارد. تلویزیون Redmi A75 2022، علیرغم قیمت پایین‌تر از رقیب خود، همچنان از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای با قاب تمام فلزی یکپارچه تا بوت برخوردار است.

این تلویزیون همچنین دارای یک تنظیم بلندگوی استریو با دو بلندگوی 10 واتی است که تجربه صدای بلندتر و کامل تری را ارائه می دهد تا واقعاً تجربه تماشای تلویزیون شما را لذت بخش تر کند. Redmi A75 2022 به عنوان یک تلویزیون هوشمند از یک پردازنده قدرتمند 4 هسته ای با 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی تغذیه می کند. این دستگاه بر روی آخرین نسخه تلویزیون MIUI TV اجرا می شود که به کاربران اجازه می دهد تلویزیون را به اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی متصل کنند و این امکان را می دهد که نه تنها تنظیمات نور اتاق بلکه دوربین امنیتی شیائومی خود را به تنهایی از طریق تلویزیون تغییر دهند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، این تلویزیون دارای انتخاب گسترده‌ای از پورت‌ها برای اتصال کاربران است: دو پورت USB-A، دو پورت HDMI، یک پورت ورودی AV، یک پورت شبکه، یک درگاه آنتن و یک پورت S/PDIF. شیائومی برای تلویزیون Redmi A75 قیمتی معادل 516 دلار در نظر گرفته است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا