آموزشکنسول و بازی

آموزش ریست کردن کنترلر پلی استیشن 4

با تنظیم مجدد کنترلر پلی استیشن 4، می توانید تقریباً تمام اتصال و همچنین هر مشکل دیگری را که ممکن است با آن مواجه شده اید، برطرف کنید. ریست کردن کنترلر بی سیم دوال شاک 4 آسان است، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

توجه داشته باشید، هنگامی که کنترلر پلی استیشن 4 خود را به تنظیمات کارخانه برمی گردانید، بدانید که بازی ها، داده های ذخیره شده بازی یا هر فایل دیگری را در کنسول خود از دست نمی دهید. این فقط کنترلر است که ریست می شود.

برای تنظیم مجدد کنترلر پلی استیشن 4، به یک گیره کاغذ یا ابزار نازک و مطالعه مشابهی نیاز دارید. شما آن را در سوراخ کوچکی که روی کنترلر خود قرار داشته، وارد می کنید تا آن را دوباره ریست کنید. هنگامی که موفق به تهیه چنین ابزاری شدید، کنسول پلی استیشن 4 خود را خاموش کرده و کنترلر خود را از آن جدا کنید. در پشت کنترلر خود، نزدیک دکمه شانه L2، یک سوراخ کوچک خواهید دید.

در آن سوراخ کوچک، یک گیره کاغذ یا ابزار مشابهی که دارید، وارد کنید. ابزار را در داخل (که دکمه ریست را در داخل فشار می دهد) حدود پنج ثانیه نگه دارید. کنترلر شما اکنون ریست شده و آماده جفت شدن با کنسول شماست. برای اتصال مجدد آن، کنترلر خود را به درگاه USB کنسول خود وصل کنید. سپس کنسول خود را روشن کنید.

هنگامی که پلی استیشن شما روشن می شود، روی کنترلر خود، دکمه PS را فشار دهید. کنترلر شما اکنون با کنسول شما جفت شده و می توانید از آن برای اجرای بازی های خود استفاده کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا