جی اسکیل از عرضه کیت های رم جدید Ripsaws خبر داد که به طور خاص برای دسکتاپ ها با فرم فاکتور کوچک و لپ تاپ ها طراحی شده اند. ماژول های SO-DIMM تقریباً نصف اندازه فیزیکی یک DIMM معمولی هستند که در اسلات های معمولی DIMM مادربرد استفاده می شود. اگر تا به حال یک لپ تاپ را باز کرده باشید، با حافظه SO-DIMM مواجه شده اید.

ما به برخی از ماژول‌های DIMM کلاس دسکتاپ جی اسکیل نگاه کرده‌ایم و دیدن این شرکت به بخش لپ تاپ برای کسانی که می‌خواهند اینتل Alder Lake را در رایانه‌های قابل حمل ببینند بسیار عالی است. این کیت‌های جدید SO-DIMM می‌توانند تا سرعت 5200MT/s و حداکثر 64 گیگابایت (32 گیگابایت در هر ماژول) را داشته باشند.

مانند سایر کیت های این سازنده، می توان انتظار عملکرد و استقامت بالا را برای ساخت رایانه ها قابل اعتماد داشت (دقیقاً مانند بهترین رم DDR5 شرکت). با نصب ماژول‌های پس از فروش مانند اینها در یک لپ تاپ با قابلیت DDR5، عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشید. به عنوان بخشی از این حرکت، جی اسکیل مشخصات کم تاخیر را با محدوده Ripjaws DDR5 SO-DIMM شامل DDR5-4800 (CL34-34-34-76) و DDR5-5200 (CL38-38-38-83) ارائه می کند. مشخصات اخیر را فقط می توان به عنوان یک کیت 32 گیگابایتی در هنگام لانچ خریداری کرد، اما مشخصات DDR5-4800 برای کسانی که به 64 گیگابایت حافظه سیستم نیاز دارند عالی است.

G.SKILL انتظار دارد سری جدید ماژول های SO-DIMM Ripjaws در ماه می در دسترس قرار گیرد. هنوز در مورد قیمت آن صحبتی نشده است. اگر لپ‌تاپی با پردازنده‌های موبایل نسل دوازدهم اینتل خریداری می‌کنید، باید کیت‌های DDR5 مانند اینها را برای تقویت کمی سیستم خود بررسی کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *