گوناگون

رونمایی شیائومی از تخت هوشمند 8H Feel Leather

شیائومی تختخواب برقی هوشمند 8H Feel Leather را با کمپین سرمایه گذاری جمعی که قرار است از 7 می آغاز شود، رونمایی کرده است. این محصول در واقع توسط شریک زنجیره زیست محیطی شیائومی 8H ساخته شده و بر روی پلتفرم Youpin شیائومی فروخته خواهد شد.

8H Feel Leather Smart Electric Bed X Pro به موتورهای دوگانه هر کدام در پشت و پاها مجهز شده است. موتورها قادر به بلند کردن وزنه تا 600 کیلوگرم و بلند کردن نرم هستند. موتورها عملیات بی صدا را با حداکثر صدای عملیاتی کمتر از 45 دسی بل عملکرد بی صدا ارائه می دهند. تخت برقی از تنظیم فردی 60 درجه در پشت و 40 درجه روی پاها پشتیبانی می کند و می تواند تا 1 درجه تنظیم شود. با توجه به نیازهای مختلف گروه های مختلف افراد برای زاویه تخت، دو تنظیمات موقعیت حافظه را برای ذخیره از پیش تنظیمات DIY شما فراهم می کند.

هنگامی که خروپف تشخیص داده می شود، Feel X به طور خودکار پشت تخت را 15 درجه بلند می کند و به آرامی سر را برای خوابیدن به پهلو تنظیم می کند و راه هوایی را باز می کند تا به طور کامل اکسیژن به مغز برسد. پس از قطع شدن خروپف، به طور خودکار به حالت خوابیده به پشت و به آرامی بدون ایجاد اختلال در خواب شما برمی گردد.

تخت 8H Feel Leather Intelligent Electric Bed X Pro دارای یک هسته تشخیص هوشمند نصب شده در پشت تخت است که می تواند به راحتی بدون پوشیدن دستگاه به تشک 25 سانتی متری نفوذ کند و حرکات خواب را با حساسیت تشخیص دهد. تخت هوشمند همچنین مجهز به یک هسته نظارت دوگانه در سمت چپ و راست است که می تواند به طور مستقل داده های خواب بیش از یک نفر را پایش کند. داده‌های تشخیص شامل نظارت بر ضربان قلب خواب، ضربان تنفس، خروپف و حرکت بدن در طول شب است و همچنین می‌تواند کیفیت خواب را ارزیابی کند.

تخت برقی هوشمند 8H بخشی از اکوسیستم Mijia IoT است، بنابراین می‌توان آن را از طریق برنامه MIJIA متصل کرد و با سایر محصولات هوشمند مانند خاموش شدن خودکار چراغ‌ها هنگام به خواب رفتن و باز کردن خودکار پرده‌ها هنگام بیدار شدن، مرتبط شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا