صوتی و تصویری

اپتوما پروژکتور سرگرمی خانگی هوشمند UHD55 را معرفی کرد

شرکت اپتوما به تازگی از یک پروژکتور سرگرمی خانگی هوشمند با نام Optoma UHD55 رونمایی کرده است. با استفاده از UHD55، خود را در یک تجربه سینمایی واقعی 4K UHD در خانه از طریق تصاویر خیره کننده و بزرگتر غرق کنید. با استفاده از UHD55، خود را در یک تجربه سینمایی واقعی 4K UHD در خانه از طریق تصاویر خیره کننده و بزرگتر غرق کنید.

با روشنایی 3600 لومن، می‌توانید از فیلم‌های خود با چراغ‌های روشن یا در شب لذت ببرید. UHD55 با نسبت کنتراست چشمگیر 1200000:1 و محدوده دینامیکی بالا (HDR) و HLG، برای سفیدی های روشن تر و سیاه های عمیق تر سازگار است که منجر به رنگ درخشان با پوشش 97٪ DCI-P3 در حالت وسعت رنگ گسترده با فعال کردن شاتر می شود و کلیت تجربه دیدن را بهبود می بخشد.

برای علاقه مندان به بازی، UHD55 یک حالت بازی پیشرفته داخلی را برای زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع 16 میلی‌ثانیه 4K با نرخ 60 هرتز و 4 میلی‌ثانیه 1080p در نرخ 240 هرتز ارائه می‌کند که تجربه‌های بازی روان و همه‌جانبه را تضمین می‌کند. علاوه بر این، UHD55 ویژگی های یکپارچه سازی فناوری هوشمند موجود در سراسر جهان از جمله، ادغام یکپارچه در خانه‌های هوشمند با آمازون الکسا و سازگاری با گوگل اسیستنت را ارائه می دهد.

UHD55 با ارائه طراحی شیک و جمع و جور، نمایش همه کاره و اشتراک گذاری آسان محتوا را با لمس یک دکمه با برنامه Creative Cast ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تصاویر، اسناد و ویدیوها را به صورت بی سیم از حداکثر چهار دستگاه نمایش دهید. UHD55 که برای نصب بدون دردسر ساخته شده، تغییر عمودی لنز، زوم 1.3x و تاب برداشتن 3×3 را ارائه می‌کند تا از تنظیمات یکپارچه در هر محیطی اطمینان حاصل کند. UHD55 همچنین دارای دو ورودی HDMI 2.0 برای اتصال به جدیدترین دستگاه های 4K UHD و همچنین اتصال RS-232 است. Optoma UHD55 برای خرید در آمریکا با قیمت 1799 دلار و در کانادا با قیمت 2599 دلار موجود است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا