نرم افزار و اینترنت

پشتیبانی از اپل موزیک به پلتفرم Roku افزوده شد

Roku از انتشار جهانی اپلیکیشن اپل موزیک در پلتفرم Roku خبر داد. به این ترتیب، صاحبان Roku اکنون به بیش از 90 میلیون آهنگ، برنامه انحصاری، لیست های پخش انتخاب شده، موزیک ویدیوها و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت.

اپل موزیک اولین بار در سال 2015 رونمایی شد. این سرویس امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ را فراهم می‌کرد، به غیر از نمایش‌های انحصاری مرتبط با موسیقی توسط هنرمندان و دی‌جی‌ها. بعداً این سرویس به ویدیوها گسترش یافت و محتوای انحصاری بیشتری را در اختیار مشترکین خود قرار داد. در مدت زمان کوتاهی، اپل موزیک مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داد و در حال حاضر سهم بازار 16 درصدی را در اختیار دارد. اگرچه خوب است، اما با پادشاه فعلی استریم، اسپاتیفای که سهم بازار 32 درصدی داشته، فاصله زیادی دارد.

اخیراً، یک طرح جدید را ارائه کرد که تنها با قیمت 4.99 دلار در ماه در دسترس است. طرح جدید Apple Music Voice قیمت طرح فردی خود را به نصف کاهش می دهد، البته با برخی احتیاط ها. اولین مورد این است که پخش موسیقی فقط به سیری محدود می شود. هیچ رابط کاربری سنتی وجود ندارد و کاربران باید از دستورات سیری برای ناوبری و پخش موسیقی استفاده کنند. Voice Plan همچنین صدای فضایی یا بدون افت، دسترسی به موزیک ویدیوها یا اشعار همگام‌سازی شده را ارائه نمی‌دهد. در نهایت، برنامه Voice فقط در دستگاه‌های دارای سیری مانند آیفون، اپل واچ، آیپد یا مک قابل دسترسی است.

اگر کاربر Roku هستید، می توانید برای یک دوره آزمایشی یک ماهه رایگان ثبت نام کرده و آن را امتحان کنید. پس از آن مرحله، اپل موزیک در آمریکا 9.99 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. برنامه اپل موزیک در استریم پلیر Roku، مدل‌های تلویزیون Roku و Roku Streambar Pro پشتیبانی می‌شود. کسانی که قبلاً یک حساب اپل موزیک دارند می توانند با استفاده از اطلاعات حساب موجود خود وارد شوند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا