گوگل از I/O 2022 برای پرده برداری (و به رخ کشیدن) مجموعه ای از ارتقاء حریم خصوصی و امنیتی، از جمله برخی ویژگی های مهم برای خرید آنلاین، استفاده می کند. این شرکت در حال معرفی کارت های پرداخت مجازی در اندروید و کروم است که با جایگزینی شماره کارت واقعی با نسخه دیجیتالی، امنیت بیشتری را نوید می دهد. همچنین باید سریع‌تر باشد، زیرا نیازی به وارد کردن CVV یا سایر جزئیاتی که اغلب سرعت شما را کاهش می‌دهند، نخواهید داشت.

کارت‌های مجازی تابستان امسال در آمریکا برای دارندگان American Express، Visa و Capital One در دسترس خواهند بود، درحالیکه، مسترکارت در اواخر سال جاری ابست. این یک پروژه مالی بلندپروازانه به اندازه سرویس بانکی منسوخ شده Google Plex نیست، اما اگر نگران هستید که یک هکر جزئیات پرداخت شما را در حین بررسی چک کند، ممکن است مفید باشد.

سایر موارد اضافه شده ظریف تر، اما به طور بالقوه مفید هستند. گوگل اکنون از کاربران Workspace در برابر فیشینگ و بدافزار در Docs، Sheets و Slides محافظت می‌کند، نه فقط Gmail. همچنین باید وضعیت ایمنی را در برنامه‌ها ببینید تا به شما اطلاع دهد که چه زمانی حساب گوگل شما در معرض خطر است. گوگل همچنین کنترل داده ها را آسان تر می کند. علاوه بر برنامه‌هایی که به شما امکان می‌دهد جزئیات تماس را از نتایج جستجو حذف کنید (هنوز در عرض چند ماه)، همچنین این گزینه را خواهید داشت که از طریق My Ad Center کم و بیش مارک‌ها و دسته‌های خاصی را در تبلیغات مشاهده کنید. شما فقط محدود به مسدود کردن یا گزارش دادن محتوا نخواهید بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *