صوتی و تصویری

سامسونگ از نمایشگر جدید micro LED تجاری The Wall 2022 رونمایی کرد

در نمایشگاه ISE 2022 که در بارسلون اسپانیا برگزار شد، سامسونگ تعداد زیادی از محصولات تجاری جدید رونمایی کرد. محصولی که در این رویداد ارائه شد، The Wall 2022 می باشد، یک صفحه نمایش micro LED تجاری که در مدل های IWB و IAB موجود است.

The Wall 2022 سامسونگ بهترین کیفیت تصویر را با وضوح سفارشی کاربر ارائه می دهد. حداکثر روشنایی این نمایشگر 2000 نیت و حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این تلویزیون هوشمند از HDR10/10+ پشتیبانی کرده و در حداکثر اندازه های 110 اینچ 4K یا 220 اینچ 8K موجود است. The Wall سامسونگ دارای یک پردازنده Micro AI داخلی است که می تواند با Muti-View عمق رنگ 20 بیتی را کنترل کند. این تلویزیون می تواند چهار منبع سیگنال دینامیک را روی یک پنل پردازش کند که برای استفاده تجاری بسیار مناسب است.

مدل Wall All-in-One (IAB) در سه مدل 146 اینچی 4K و 146 اینچی 2K و 110 اینچی 2K موجود است. همه مدل ها در نسبت تصویر 16:9 با ضخامت تعبیه شده 59 میلی متر در دسترس هستند. تلویزیون ها همچنین دارای یک ماژول پخش رسانه S-Box یکپارچه هستند و از اتصال پشتیبانی می کنند. سامسونگ پیش بینی می کند که microLED در آینده نزدیک جایگزین نمایشگرهای LCD و OLED شود.

صفحه نمایش های MicroLED نسبت به نمایشگرهای LCD و OLED مزایای متعددی دارند، از جمله نازک تر و کم مصرف تر. نمایشگرهای microLED تنها یک دهم انرژی مصرفی نمایشگرهای LCD مصرف می کنند و اشباع رنگی نزدیک به نمایشگرهای OLED دارند. فناوری صفحه نمایش همچنین برای یک واحد ساطع کننده نور مانند OLEDها خود روشنایی ارائه می دهد. همچنین از چراغ های LED در اندازه میکرون برای حذف نور پس زمینه و فیلترهای رنگی استفاده شده در نمایشگرهای سنتی استفاده می کند و بهترین جلوه نمایشگر را در کلاس خود به ارمغان می آورد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا