نرم افزار و اینترنت

یوتیوب از قابلیت جدید Green Screen برای Shorts رونمایی کرد

یوتیوب راه دیگری را به سازندگان Shorts ارائه می دهد تا محتوای سایر کاربران را در ویدیوهای خود بگنجانند. از امروز، این شرکت شروع به استفاده از Green Screen کرده است، قابلیتی که به شما امکان می دهد تا حداکثر 60 ثانیه از VOD یا Short واجد شرایط یوتیوب را به عنوان پس زمینه برای Short اصلی خود استفاده کنید. صفحه سبز به شما امکان می دهد هم از ویدیو و هم از صدای یک کلیپ نمونه برداری شده استفاده کنید.

اگر نمی‌خواهید افراد دیگری از فیلم‌های بلند شما در شورت‌هایشان استفاده کنند، می‌توانید از اشتراک‌گذاری صفحه سبز از طریق استودیوی یوتیوب انصراف دهید. در غیر این صورت، هر بار که کاربر از محتوای شخصی نمونه برداری می کند، پیوندی به ویدیوی اصلی در پخش کننده Shorts خواهید دید. یوتیوب شروع به انتشار Green Screen برای iOS کرده و اندروید در تاریخ بعدی آن را دنبال خواهد کرد. شما می توانید از طریق منوی سه نقطه ای که در برنامه Shorts وجود دارد به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

انتشار Green Screen به دنبال اعلام عملکرد Cut که یوتیوب در ماه گذشته معرفی شده، انجام شد. این ویژگی به سازندگان اجازه می دهد تا حداکثر پنج ثانیه از یک ویدیوی کوتاه یا یوتیوب واجد شرایط را به کلیپ خود اضافه کنند. ریمیکس نقش مهمی در موفقیت تیک تاک داشته است، بنابراین جای تعجب نیست که ببینیم یوتیوب برای ارائه ابزارهای مشابه به کاربران Shorts کار می کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا