موبایل و تبلت

اکسپریا ایس 3 به عنوان اقتصادی ترین گوشی 5G سونی معرفی شد

سونی علاوه بر معرفی گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 4 و میان رده اکسپریا 10 مارک 4، از گوشی هوشمند اقتصادی اکسپریا ایس 3 نیز رونمایی کرد. این گوشی به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند 5G سونی معرفی شده است. این دستگاه ویژگی های کلیدی مانند صفحه نمایش اچ دی پلاس، چیپست کوالکام آماده 5G و باتری بزرگ را ارائه می دهد.

ابعاد این گوشی 140 ذر 69 در 8.9 میلی‌متر و وزن آن حدود 162 گرم است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با طراحی بریدگی قطره ای است که وضوح 720 در 1496 پیکسل و محافظ گوریلا گلس ویکتوس را ارائه می دهد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED در پنل پشتی وجود دارد.

پلتفرم موبایل اسنپدراگون 480 5G با 4 گیگابایت رم بخش پردازش گوشی را برعهده داشته و برای ذخیره سازی 64 گیگابایت حافظه در نظر گرفته شده، با این حال برای ذخیره سازی بیشتر، کارت میکرو اس دی دارد. همچنین این گوشی سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می کند. علاوه بر این، این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ USB-PD و شارژ سریع پشتیبانی می کند. برای امنیت، یک سنسور اثر انگشت در کناره دارد. Xperia Ace III برای پیش‌فروش در ژاپن در دسترس است و قرار است تا اواسط ژوئن عرضه شود. قیمت این دستگاه 34408 ین (265 دلار) است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا