مایکروسافت اپلیکیشن مایکروسافت دیفندر خود را برای هر چهار پلتفرم اصلی منتشر کرده است. این سرویس که به عنوان بخشی از سرویس Microsoft 365 در دسترس است، برای محافظت در برابر تهدیدات آنلاین و همچنین تهدیدات لوکال طراحی شده است.

نباید با ویندوز دیفندر (در حال حاضر Windows Security) اشتباه گرفته شود، برنامه جدید Microsoft Defender برای ارائه یک راه حل یک مرحله ای برای نیازهای امنیتی شما طراحی شده است. در ویندوز و مک اواس، Microsoft Defender در کنار آنتی‌ویروس داخلی یا شخص ثالث کار می‌کند و در عین حال از حملات فیشینگ در اینترنت محافظت می‌کند. این برنامه همچنین وضعیت امنیتی دستگاه های دیگر شما را که برنامه نصب شده، نشان می دهد و هشدارهای امنیتی ارائه می دهد.

در اندروید، مایکروسافت دیفندر آنتی ویروس خود را به همراه اسکن بدافزار برای برنامه‌های نصب شده و تازه دانلود شده در اختیار دارد. همچنین محافظت از وب را مانند برنامه های دسکتاپ فراهم می کند. برنامه iOS کمترین کاربرد را دارد، زیرا فقط شامل محافظت از وب می‌شود، اما مانند سایر برنامه‌ها، می‌توانید وضعیت امنیتی دستگاه‌های دیگر خود را که برنامه نصب شده، مشاهده کنید. این برنامه برای همه پلتفرم ها دانلود رایگان است اما به اشتراک Microsoft 365 نیاز دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *