به نظر می رسد که تغییراتی در شرکت توییتر در حال انجام اشت؛ مدیرعامل پاراگ آگراوال، از اخراج کیوان بیک‌پور، مدیرکل ایرانی‌تبار بخش مصرف‌کنندگان و رهبر تیم محصولات توییتر، و بروس فالک، مدیر درآمدهای این شرکت، خبر داد. مدیر عامل توییتر دلیل اخراج این دو مدیر ارشد را برآورده نشدن هدف این شرکت در افزایش کاربران و رسیدن به اهداف درآمدی عنوان کرد

مدیر توییتر گفت که این شرکت “اغلب استخدام ها را متوقف می کند” و “هزینه های غیر کارگری را کاهش می دهد.” احتمالاً این امر به عدم اطمینان بیشتر در توییتر دامن می زند که از زمانی که این شرکت پیشنهاد ایلان ماسک را برای خرید این شرکت پذیرفت، در حال چرخش است.

طبق گزارش‌ها، آگراوال به کارمندان گفته است که مدیران فعلی شرکت نمی‌دانند ماسک به چه سمتی می‌رود. ماسک گفته است که به مدیریت فعلی توییتر اعتماد ندارد و برای زمانی که قرارداد بسته شود، مدیر عامل جدیدی را در نظر دارد. با وجود همه اینها، آگراوال در حال ایجاد تغییرات بزرگ در شرکت است. بیک پور در توییتی درباره خروجش نوشت:

حقیقت این است که من تصور ترک توییتر را اینگونه نداشتم و این تصمیم من نبود. پاراگ پس از اینکه به من اطلاع داد که می‌خواهد تیم را به سمت دیگری هدایت کند، از من خواست که آنجا را ترک کنم.

نیویورک تایمز گزارش داد، آگراوال در یادداشتی به شکست شرکت در رسیدن به اهداف درآمد و رشد کاربران اشاره کرد. ماسک روشن کرده است که اهداف تهاجمی تری برای پلتفرم دارد. او اخیرا اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2028 پایگاه کاربران توییتر را به نزدیک به یک میلیارد کاربر افزایش دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *