فناوری

Aspire Vero 15 جدید ایسر با وب کم بهتر و پردازنده سریعتر

همانطور که همه ما عاشق ابزارهای خود هستیم، همه آنها در ایجاد مشکل رو به رشد زباله های الکترونیکی نقش دارند. دانستن اینکه کجا باید وسایل الکترونیکی استفاده شده خود را بازیافت کنید می تواند به کاهش آن کمک کند – اما اگر می خواهید قدمی فراتر بردارید، می توانید محصولات پایدارتری مانند سری لپ تاپ های دوستدار محیط زیست ایسر Vero را جستجو کنید. نه تنها آخرین مدل Aspire Vero 15 ایسر قدرتمندتر است، بلکه این شرکت می گوید که با مواد پایدارتر از همیشه ساخته شده است.

با توجه به مشخصات، ایسر Aspire Vero 15 جدید با پردازنده نسل سیزدهمی Intel Core موجود در پیکربندی i3، i5 و i7، تا 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی تجهیز شده است. آخرین نسخه همچنین دارای یک وب‌کم QHD 1440p ارتقا یافته با ویژگی‌های کاهش نویز هوش مصنوعی و بهبود صدا، دو پورت تاندبولت 4 USB Type-C، و همچنین دو کانکتور USB معمولی، خروجی HDMI و جک صدا است.

از آنجاکه این لپ تاپ سازگار با محیط زیست بوده، اکنون از 40 درصد پلاستیک PCR ساخته شده است(در مقایسه با 30). این شرکت همچنین می گوید که در فرآیند تولید 30 درصد کمتر از مدل های قبلی CO2 استفاده شده است. برد مدار لپ تاپ نیز کوچکتر است. اگر این دستگاه برای شما به نظر خوب می رسد، طولی نمی کشد که بتوانید آن را به دست بگیرید. Acer Aspire Vero 15 در ماه ژوئن با قیمت پایه 699.99 دلار عرضه می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا