موبایل و تبلت

نوکیا X20 اولین Android 13 Developer Preview را دریافت می کند

اوایل این هفته در کنفرانس توسعه دهندگان I/O، گوگل دومین نسخه بتای اندروید 13 را برای پیکسل های خود منتشر کرد. در همان زمان، تعدادی دیگر از سازندگان دستگاه‌های اندرویدی نیز برنامه‌های بتا یا پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 13 خود را منتشر کردند. در حالی که این اعلامیه شامل ذکر نام نوکیا می‌شد، در آن زمان وب‌سایت توسعه‌دهنده آن به‌روزرسانی نشده بود، بنابراین ما نمی‌دانستیم چه دستگاهی از استبل HMD Global خواهد بود.

اکنون کاربرانی که گوشی نوکیا X20 دارند، قادر به تست سیستم عامل اندروید 13 خواهند بود. با این حال توجه داشته باشید که HMD از این به عنوان یک پیش‌ نمایش توسعه‌ دهندگان یاد می‌کند، نه یک نسخه بتا، بنابراین شاید سطح پرداختی ممکن است چیزهای زیادی را برای شما باقی بگذارد.

همچنین توجه داشته باشید که بازگشت به اندروید 12 در هر زمان مستلزم پاک کردن تمام داده‌های شما خواهد بود، بنابراین قبل از امتحان کردن Android 13 DP حتماً نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین یک سلب مسئولیت معمول در مورد چنین بیلدهایی وجود دارد که احتمالاً مشکلات عملکرد و/یا پایداری را نشان می‌دهند، پس البته با مسئولیت خود به این موضوع رسیدگی کنید.

برای امتحان کردن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه My Device در نوکیا X20 خود بروید، روی بنر پشتیبانی در پایین کلیک کنید و به پیش‌نمایش توسعه دهندگان اندروید بروید. سپس پس از بررسی سریع IMEI شما آماده هستید. بیلد جدید به‌عنوان یک به‌روزرسانی OTA در عرض 12 ساعت پس از ثبت‌نام شما وارد می‌شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا