موبایل و تبلت

نسل جدید تبلت های آمازون Fire 7 با عمر باتری بیشتر

آمازون نسل بعدی تبلت های Fire 7 و Fire 7 Kids را معرفی کرده که به گفته خودش سریعتر است و می تواند بیشتر از مدل های قبلی دوام بیاورد. Fire 7 جدید دارای دو برابر رم بیشتر نسبت به نسل قبلی و پردازنده چهار هسته ای است که 30 درصد سریعتر بوده و به تبلت اجازه می دهد عملکرد نرم تری ارائه دهد و سریعتر بین برنامه ها جابجا شود.

همچنین 40 درصد عمر باتری بیشتری دارد و می تواند تا 10 ساعت در حین مرور و تماشای فیلم دوام بیاورد. برخلاف مدل‌های قبلی Fire 7، اکنون به جای micro-USB از یک درگاه USB-C استفاده می‌کند. Fire 7 جدید دارای دوربین دو مگاپیکسلی جلو و عقب است. اگرچه واضح‌ترین عکس‌هایی را نمی‌گیرند، اما با قابلیت ضبط ویدیوی 720p HD خود می‌توانند به اندازه کافی برای تماس‌های ویدیویی خوب باشند. همانطور که از یک دستگاه آمازون انتظار می رود، با الکسا سازگار بوه و می تواند ویدیوها و موسیقی را پخش کند، برنامه ها را باز کند، وضعیت آب و هوا را بررسی کند و تنها با یک فرمان صوتی به هر کسی زنگ بزند یا پیام ارسال کند.

در همین حال، Fire 7 Kids همراه با یک قاب ضد کودک در رنگ‌های آبی، قرمز یا بنفش عرضه می‌شود. دارای دو سال ضمانت بدون نگرانی و اشتراک یک ساله +Amazon Kids است که به کودکان امکان دسترسی به محتوای آموزشی مناسب سن از Disney+، Sesame Street Workshop، PBS Kids، National Geographic و منابع دیگر را می دهد. هر دو تبلت از امروز برای پیش‌سفارش از آمازون در دسترس هستند. Fire 7 در رنگ‌های مشکی، جین و رز موجود است و حداقل 60 دلار برای شما هزینه خواهد داشت – کاور آن 29 دلار اضافی برای شما هزینه خواهد داشت. نسخه Fire 7 Kids با قیمت 110 دلار با گزینه های ذخیره سازی 16 و 32 گیگابایتی در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا