لنوو امروز در رویداد Accelerate خود در لاس وگاس از لپ‌تاپ جدید ThinkPad C14 Chromebook Enterprise رونمایی کرد. لپ تاپ جدید افزایش بهره وری، قابلیت اطمینان و دوام مورد انتظار از تینک پد را با گوگل کروم اواس ارائه می دهد. این در طراحی متمایز Abyss Blue ارائه شده و ویژگی‌های امن‌تر، مرتبط‌تر و مشارکتی‌تری را برای توانمندسازی مشاغل و کاربران خط مقدم ارائه می‌دهد.

سیستم عامل کروم با ارائه دسترسی کاربران نهایی به برنامه‌های مبتنی بر کلاود و ارائه استقرار سریع و مدیریت ساده به مدیران فناوری اطلاعات از طریق کنسول Google Admin به انعطاف‌پذیری بیشتری می‌افزاید. این کروم بوک جدید مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل تا Core i7 به همراه فناوری vPro است. نمایشگر 14 اینچی دستگاه، پنلی IPS با رزولوشن فول اچ دی لمسی با حاشیه های باریک را در اختیار قرار می دهد.

وبکم فول اچ دی آن دارای شاتری برای حفظ حریم خصوصی بوده، درحالیکه سنسور اثر انگشت با دکمه پاور یکپارچه شده است. Wi-Fi 6E و CAT9 4G LTE3 اختیاری برای اتصال پرسرعت انعطاف پذیر در اختیار شماست. همچنین شما می توانید این کروم بوک را تا 16 گیگابایت رم برای بهره وری بهتر مولتی تسکینگ و تا 256 گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره اطلاعات پیکربندی کنید. ThinkPad C14 Chromebook از ژوئن 2022 با قیمت 629 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *