اصلا مهم نیست که راهنماهای عمومی را بخوانید یا با دوستان تمرین کنید – گوگل شرط می‌بندد که الگوریتم‌ها می‌توانند شما را برای یک مصاحبه شغلی آماده کنند. این شرکت ابزاری با عنوان Interview Warmup راه‌اندازی کرده که از هوش مصنوعی برای کمک به آماده شدن برای مصاحبه در نقش‌های مختلف استفاده می‌کند.

این سایت سؤالات معمولی می پرسد (مانند سؤال کلاسیک “کمی درباره خودت بگو”) و پاسخ های گفتاری یا تایپ شده شما را برای زمینه های بهبود تجزیه و تحلیل می کند. به عنوان مثال، زمانی که از کلمات خاصی بیش از حد استفاده می کنید یا نیاز دارید زمان بیشتری را صرف صحبت در مورد یک موضوع خاص کنید، متوجه خواهید شد.

ابزار جدید گوگل به نام آماده شدن برای مصاحبه Interview Warmup مبتنی بر هوش مصنوعی است که به آماده شدن فرد برای مصاحبه شغلی در مشاغل مختلف کمک می کند. در این الگوریتم سوال های رایج مربوط به مصاحبه ها از کاربران پرسیده میشود و سپس پاسخ های دریافتی نیز تجزیه و تحلیل خواهد شد. بدین ترتیب در صورتی که کاربر بیش از حد از برخی کلمات خاص استفاده کند یا نیاز به صحبت بیشتر در مورد یک موضوع باشد هوش مصنوعی آن را تشخیص میدهد.

 به گفته گوگل با استفاده از این ابزار می توان در مصاحبه های شغلی موفق بود و به این ترتیب به موقعیت های شغلی بهتری دست پیدا کرد. این شرکت قصد دارد در آینده این ابزار را با کمک داوطلبان بیشتر گسترش و توسعه داده و سوالات بیشتری برای مصاحبه شغلی در آن قرار دهد. در حال حاضر تنها کاربران ایالات متحده می‌توانند به این ابزار دسترسی داشته باشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *