نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت آزمایش نسخه بازطراحی شده Outlook را آغاز کرد

مایکروسافت در حال ارائه نسخه به روز شده اپلیکیشن دسکتاپ Outlook ویندوز برای آفیس اینسایدرهایی است که در کانال بتا ثبت نام کرده اند. برای روشن بودن، این یک بروزرسانی برای خود Outlook است و هنوز جایگزینی برای برنامه Mail تعبیه شده در ویندوز 11، نیست.

مبتنی بودن بر نسخه وب Outlook به این معنی است که بسیاری از ویژگی‌های موجود در وب را نیز دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، نسخه جدید Outlook با پشتیبانی از مؤلفه‌های Microsoft Loop (که قبلاً به عنوان چارچوب Fluid شناخته میشد) ارائه می‌شود. اینها بیت‌هایی از اطلاعات هستند که می‌توانند در سطوح مختلف مانند Outlook و Teams به اشتراک گذاشته شوند – با پشتیبانی از ویرایش بلادرنگ که در آن سطوح ادامه دارد.

سایر ویژگی‌های جدید که از وب می‌آیند شامل تقویم و نماهای To Do است. با نمای تقویم، می توانید به راحتی همه رویدادهای آینده خود را که بر اساس روز، هفته یا ماه سازماندهی شده اند، مشاهده کنید. همچنین نمای کاملاً جدید هیئت مدیره وجود دارد که به شما امکان می دهد موارد مهم را به هر شکلی که برای شما مناسب است سازماندهی کنید تا در راس کارهای خود باقی بمانید. یادداشت ها همه قابل مشاهده هستند تا بتوانید در بالای وظایف خود بمانید. تقویم و لیست کارهای شما نیز از طریق یک پانل کناری قابل دسترسی است، بنابراین می توانید به سرعت موارد یا رویدادها را بر اساس ایمیلی که دریافت کرده اید ایجاد کنید.

برنامه جدید Outlook همچنین ضمیمه کردن فایل‌ها و اسناد را با استفاده از @mentions آسان‌تر می‌کند (مشابه نحوه افزودن یک شخص به مکالمه). همچنین یک ویژگی هوشمند وجود دارد که اگر ایمیلی دریافت کردید که مهم تلقی می‌شود و فراموش کردید به آن پاسخ دهید، Outlook به شما یادآوری می‌کند که به آن نگاهی بیندازید. و اگر لازم است چیزی مهم را به خود یادآوری کنید، برنامه جدید Outlook از پین کردن پیام ها به بالای صندوق ورودی شما نیز پشتیبانی می کند. همچنین اکنون می‌توانید با اطلاع دادن به افراد در جلسه حضوری یا مجازی، به درخواست‌های برتر جلسه پاسخ دهید.

همانطور که اشاره کردیم، بیشتر این ویژگی‌ها فقط از نسخه وب Outlook به ارث رسیده‌اند، و آشکاراً که «One Outlook» که در مورد آن شنیده‌ایم در واقع در حال تحقق است. این رابط مبتنی بر وب در نهایت به تجربه پیش‌فرض برای همه مشتریان Outlook دسکتاپ، از جمله برنامه Mail داخلی در ویندوز 11، تبدیل خواهد شد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا