موبایل و تبلت

موتورولا موتو Z4 با پردازنده اسنپدراگون 675 رونمایی شد

موتورولا به تازگی از گوشی میان رذه موتو زد 4 (Moto Z4) رونمایی کرده که نسخه ارتقا یافته موتو زد 3 محسوب می شود. همچنین این میان رده جدید با گجت موتو مود سازگاری کامل دارد.

موتو زد 4 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و نسبت ابعاد 19 به 9 بوده و در ناچ قطره ای شکل هم دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 قرار دارد. همچنین سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر قرار گرفته و لایه محافظ گوریلا گلس 3 روی سطح آن پوشانده شده است. در دل این دستگاه، شاهد بکاگیری از پردازنده اسنپدراگون 675 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هستیم که می توان از طریق کارت میکرو اس دی فضای ذخیره سازی را ارتقا داد.

موتورولا برای این محصول از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی Quad Bayer با دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سیستم OIS است. این دوربین همچنین مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و از حالت شبانه همانند وان ویژن بهره می برد. برای تامین انرژی دستگاه از باتری 3600 میلی آمپر ساعت استفاده شده که با فناوری شارژ سریع 15 واتی TurboPower سازگار است. به لحاظ نرم افزاری نیز، این گوشی با سیستم عامل اندروید 9.0 پای عرضه می شود.

همچنین این گوشی از موتو مود پشتیبانی کرده و برای استفاده از 5G Moto mod باید 200 دلار بیشتر پرداخت کنید. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به جک هدفون 3.5 میلی متری، فناوری NFC و P2i اشاره کرد. موتو زد 4 در تاریخ 6 ژوئن با قیمت 499 دلار در رنگ های خاکستری و سفید راهی بازار می شود. همچنین مشتریانی که این گوشی از طریق فروشگاه های آمازون، بست بای و B&H خریداری کنند، یک گجت دوربین موتو مود 360 درجه هدیه دریافت خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا