نرم افزار و اینترنت

پشتیبانی از اپلیکیشن اندروید در ویندوز 11 اواخر امسال به بازارهای بیشتری می آید

مایکروسافت در بیلد 2022 اعلام کرد که پشتیبانی از اجرای برنامه های اندروید از طریق فروشگاه اپ استور آمازون در ویندوز 11 تا پایان سال جاری به پنج بازار دیگر گسترش خواهد یافت. آمازون اپ استور و تمامی اپلیکیشن های اندرویدی متعاقباً از ساب سیستم جدید ویندوز مایکروسافت برای اندروید پشتیبانی می شود، ویژگی که سال گذشته در پیش نمایش ویندوز 11 ارائه شد.

هدف زیرسیستم ویندوز برای اندروید اجرای اپلیکیشن های اندروید در ویندوز 11 تا حد امکان یکپارچه است. با اجرای یک نسخه سبک از سیستم عامل اندروید در پس‌زمینه، و قرار دادن اپلیکیشن های اندرویدی مستقیماً بر روی دسکتاپ و در منوی استارت، به گونه‌ای که گویی به صورت بومی نصب شده‌اند، کار می‌کند. لیست بازارهای جدیدی که به ایالات متحده می پیوندند عبارتند از: انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن.

ناامید کننده است که اینقدر طول می کشد، مایکروسافت پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید را در ویندوز 11 در بازارهای بیشتری عرضه کند. در حال حاضر، توانایی استفاده از زیرسیستم ویندوز برای اندروید منحصر به کاربران در آمریکا است، احتمالاً به این دلیل که فروشگاه اپ استور آمازون فقط در این مرحله پیش نمایش آن کشور است.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا