اینستا 360 که بیشتر به خاطر دوربین های اکشن و 360 درجه اش شناخته می شود، به تازگی یک دوربین پهپاد جالب را روانه بازار کرده است. Insta360 Sphere در اطراف بدنه پهپادهای Mavic Air 2 یا Air 2S DJI متصل شده و به شما امکان می‌دهد با ویدیوهای 360 درجه 5.7K ضبط کنید یا ویدیوهای دو بعدی معمولی را با امکان قاب‌بندی مجدد آنها در پست بعدی ایجاد کنید. بهتر از این، فناوری Insta360 تضمین می‌کند که پهپاد در عکس‌ها «نامرئی» است.

از آنجایی که دوربین های 360 در همه جهات فیلمبرداری می کنند، نیمی از فیلم می تواند توسط خود پهپاد مسدود شود. با این حال، Insta360 دوربین‌هایی را در دو طرف پهپاد نصب کرد تا مطمئن شود که در فیلم دیده نمی‌شود. به گفته سازنده، الگوریتم اختصاصی دوخت دینامیکی Insta360 باعث می‌شود تا کل پهپاد (از جمله ملخک ها) به‌طور خودکار برای ارائه فیلم‌های یکپارچه ناپدید شود.

Sphere با مکانیزم “فوق العاده ایمن” به پهپادهای Mavic Air 2/2S متصل می شود و بر یکپارچگی ساختاری آن یا بر سیگنال یا سیستم کنترل GPS تأثیر نمی گذارد. Insta360 همچنین از طریق فناوری لرزشگیر FlowState که به‌خوبی برای Sphere تنظیم شده، پروازهای روان را نوید می‌دهد. در عین حال، می توانید به طور همزمان از دوربین خود پهپاد فیلم بگیرید. Insta360 Sphere اکنون در آمریکا و چین با قیمت 430 دلار در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *