نتفلیکس دسته بعدی بازی هایی اضافه شده به سرویس Netflix Gaming را منتشر کرد. چهار بازی جدید وجود دارد که از این تعداد سه بازی بلافاصله در دسترس مشترکین قرار می گیرد. با جدیدترین موارد اضافه شده، نتفلیکس اکنون 22 بازی موبایلی را به مشترکین خود ارائه می دهد.

نتفلیکس گیمینگ به تدریج در حال گسترش است و بیش از 20 بازی برای مشترکین خود دارد. تمامی این بازی ها از طریق اپلیکیشن موبایل نتفلیکس برای مشترکین غول استریمینگ قابل دانلود و بازی هستند. جدیدترین موارد اضافه شده شامل چند بازی معمولی، یک RPG و یک بازی استراتژیک است. سه عنوان جدید موجود در حال حاضر Dragon Up از East Side Games، Moonlighter از 11 Bit Studios و Townsmen – A Kingdom Rebuilt از HandyGames هستند.

Dragon Up یک بازی معمولی در مورد جوجه ریزی و جمع آوری اژدهای کمیاب است. Moonlighters یک sim/RPG مدیریت فروشگاه است که در آن بازیکن در روز مغازه دار و در شب قهرمان است. Townsmen یک بندر موبایل از بازی استراتژی است که در آن بازیکنان باید یک دهکده کوچک را به یک پادشاهی بسازند. چهارمین بازی ای که نتفلیکس ارائه کرده Exploding Kittens توسط Direwolf Digital نام دارد. این بازی در تاریخ 31 می در دسترس خواهد بود.

بازیکنانی که نسخه نتفلیکس گیمینگ را انتخاب کنند به دو کارت انحصاری به نام‌های رادار و فلیپ فلاپ دسترسی خواهند داشت. نتفلیکس همچنین یک بسته الحاقی انحصاری بر اساس انیمیشن Exploding Kittens که این شرکت در حال توسعه است، ارائه خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *