رپورتاژ آگهی

سرور مجازی یا VPS فارکس چیست + نکات طلایی

برای فعالیت سریع و بدون هر گونه وقفه در بازار جهانی خرید و فروش ارز فارکس به سرور مجازی فارکس نیاز است و از آنجایی که سرور مجازی همیشه آنلاین می باشد، این امکان را برای معامله گر فراهم می سازد از هر نقطه از جهان در هر ساعتی از شبانه روز به پلتفرم تجاری خود دسترسی داشته باشد بدون آنکه در سرعت اتصال او مشکلی به وجود آید. در ادامه خواهید خواند چطور یک سرور آی پی ثابت فارکس داشته باشیم ؟

از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید تا درباره اینکه سرور مجازی فارکس چیست و چه مزیت ها و کاربردهایی دارد، اطلاعات بیشتر به دست آورید.

فارکس چیست

منظور از فارکس که این روزها زیاد نام آن را می شنویم، بازار جهانی خرید و فروش ارز است و انجام معاملات در بازار بورس و سرمایه گذاری را، ترید می نامند. شما با ثبت نام چه در بازار های جهانی مثل بایننس و فارکس که در آن سوی مرز ها هستند و چه در بازار های داخلی مثل بورس، قادر هستید که هر سهمی را که در بازار معامله می شود را خرید و فروش کنید و به کسب درآمد بپردازید.

در بازار جهانی فارکس، معامله گران از کشورهایی همچون کره جنویی، آمریکا، آلمان، فرانسه، هلند و …. حضور دارند و این روزها جمعیت زیادی از کاربران ایرانی به خصوصان جوانان نیز، در این بازار جهانی حضور یافته اند و درآمد کسب می کنند.

سرور مجازی فارکس چیست

بازار جهانی فارکس به صورت 24 ساعته و 5 روز در هفته فعالیت می کند ( این بازار در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است) اما شما خرید سرور مجازی فارکس امکان برقراری معاملات را در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته فراهم می سازد. در واقع سرور مجازی به صورت اختصاصی برای شما فعال می شود و با استفاده از یک سرویس آنلاین، عهده دار برقراری معاملات شما در فارکس خواهد بود.

چرا به سرور مجازی فارکس نیاز است

اگر می خواهید با سرعت فوق العاده سریع و بدون هیچ گونه وقفه، به بازار جهانی فارکس متصل شوید، سرور مجازی دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید و از آنجایی که VPS همیشه آنلاین است، شما امکان دسترسی به پلتفرم تجاری خود را در هر نقطه از جهان و در هر ساعت از شبانه روز خواهید داشت.

استفاده از سرور مجازی برای فارکس به منظور جلوگیری از شناسایی آی پی کاربران ایرانی که افزایش پینگ و افت کیفیت در سرعت اتصال به بازار را به همراه دارد، انجام می شود زیرا برنامه نویسی این پلتفرم به طوریست که آی پی تمام معامله گران از کشورهای مختلف را شناسایی می کند و با وجود مشکلات تحریمی که برای ایرانی ها وجود دارد، آی پی کاربران ایرانی را به راحتی شناسایی می کند و و حساب آنها در سریع ترین زمان مسدود می شود.

در پی مسدود شدن حساب تجاری نیز دردسر های فراوان ایجاد می شود اما با استفاده از سرور مجازی فارکس، این مشکلات ایجاد نمی شود.

در واقع خرید سرور مجازی فارکس مثل این است که یک کامپیوتر را در کشوری دیگر با آی پی ثابت خریده اید ولی از ایران امکان دسترسی به آن را دارید و با توجه به اینکه رمز و نام کاربری برای سرور تعریف می شود، هیچ فرد دیگری دسترسی نخواهد داشت و نمی تواند تشخیص دهد که شما با سرور مجازی و از ایران وصل شده اید.

آیا با سرور فارکس مشخص می شود که کاربر ایرانی هستیم ؟

نقطه قوتی که سرور مجازی دارد دقیقا همین است که ایرانی بودن شما را پنهان می کند و این امکان را می دهد بدون آنکه مشخص باشد از کشور ایران هستید، با آی پی یکی از کشور های خارجی آن سرور، به بازار فارکس وصل شوید.

استفاده از سرور مجازی فارکس بهتر است یا VPN

بسیاری از کاربران ایرانی بازار جهانی فارکس برای دور زدن تحریم و رفع مشکل ارتباط با فارکس از VPN های رایگان یا پولی به جای سرور مجازی استفاده می کنند که ما بنا به دلایلی استفاده از وی پی ان را توصیه نمی کنیم.

دلیل بهتر بودن سرور مجازی نسبت به VPN این است که با استفاده VPN آی پی کاربر مدام تغییر می کند که می تواند موجب بسته شدن اکانت او شود در حالی که با خرید سرور مجازی، یک آی پی ثابت و بدون تغییر به کاربر اختصاص داده می شود و تا زمانی که فرد اقدام به تمدید سرور خریداری شده کند، آی پی ثابت در اختیار او خواهد و تغییری نمی کند.

مزیت دیگر سرور مجازی در مقایسه با VPN، سرعت بیشتر آن است. حتما بارها حین استفاده از VPN با قطع و وصل شدن آن روبرو شده اید که این قطع و وصلی برای حضور در بازار جهانی بزرگ و پر رقابتی مثل بورس پیشنهاد نمی شود ولی سرور مجازی چنین مشکلی ندارد.

کاربرد سرور مجازی فارکس

همانطور که در ابتدا نیز خدمتتان عرض شد، یک مشکل اصلی برای کاربران ایرانی جهت اتصال به بازار مالی فارکس وجود دارد که همان مشکل تحریم است. اما مشکل اساسی دیگری که تا به اینجا به آن اشاره نکردیم، ضعیف بودن اینترنت و پینگ فوق العاده بد است.

حتما می دانید که کیفیت اینترنت کشور ما با کشورهایی همچون آلمان، فرانسه، آمریکا و بسیاری دیگر از کشورها، قابل مقایسه نیست و این مشکل ضعیفی اینترنت می تواند باعث ضرر زیادی در بازار فارکس برای شما شود.

البته در بازارجهانی فارکس برخلاف بورس، از نظر زمانی محدودیتی برای خرید و فروش قرار داده نشده است اما پیش بینی اشتباه می تواند باعث شود که با قیمت مناسب خرید و فروش نکنید و تا بخواهید دست به کار شوید، سرعت پایین اینترنت نگذارد سفارش خرید یا فروش خود را لغو کنید.

بنابراین برای انجام سریع معاملات در فارکس و سود دهی بیشتر، استفاده از سرور مجازی ضروری است.

امکان اتصال به سرور مجازی از طریق گوشی اندروید و IOS

با خرید سرور مجازی فارکس می توانید با هر دستگاهی مثل گوشی هوشمند و تبلت های اندروید یا IOS و همچنین کامپیوتر، به سرور مجازی متصل بشید و وارد فارکس شوید. پس استفاده از سرور مجازی فارکس فقط محدود به کامپیوتر یا لپ تاپ نیست و با گوشی نیز می توان وصل شد.

نکات پایانی برای خرید سرور مجازی فارکس

  • سیستم عامل سرور مجازی فارکس را ترجیحا ویندوز 10 سفارش دهید که پیچیدگی های زیادی نداشته باشد و به راحتی بتوانید با کامپیوتر یا موبایل خود وصل شوید.
  • در زمان خرید سرور مجازی فارکس به آپ تایم بودن آن توجه داشته باشید که زیاد قطع و وصل نشود. آپ تایم نبودن سرور مجازی می تواند ضرر زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.
  • سرور مجازی فارکس هر چقدر نزدیک به سرور بروکر باشد، تاخیر در ارتباطات شبکه ای به حداقل می رسد.
  • هنگام خرید سرور مجازی فارکس به میزان رم سرور توجه داشته باشید که کمتر از 4 گیگ نباشد. رم پایین سرور می تواند موجب کندی در سیستم عامل سرور و اختلال در معاملات شود.
  • پشتیبانی شرکت ارائه دهنده سرور نیز بسیار مهم است و از شرکتی سرور مجازی بخرید که پشتیبانی همه روزه داشته باشد تا اگر با مشکلی در استفاده از سرور مواجه شدید، بتوانید در سریع ترین زمان رفع کنید و معاملات خود را بدون ضرر انجام دهید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

    1. اگر دوره دیده باشید و حرفه ای باشید فکر کنم میتونید به سود برسید هنوزم از فارکس. این بازار ها درسته افت میکنند اما کار بلد هاش همیشه روی سود هستن به موقع و در مواقع بهرانی حواسشون هست که مالشون رو نبازن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا