نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید اپلیکیشن سرفیس برای ویندوز با بهبود اعلان ها و موارد دیگر

مایکروسافت اپلیکیشن Surface را در ویندوز 11 و 10 با تغییرات متعددی به روز کرده که اعلان های مربوط به بروزرسانی ویندوز یکی از این تغییرات است. جدای از آن، همچنین شامل بهبودهایی در صفحه کلید، ماوس، اکولایزر صوتی و آموزش های هدفون، تجربه حجم صدا می شود.

فراتر از آن، شما هیچ تغییر دیگری دریافت نمی کنید. آخرین نسخه اپلیکیشن 61.5058.139.0 است. در ابتدای ماه گذشته، مایکروسافت اپلیکیشن Surface را با تجربه بهبود یافته ای برای شارژ هوشمند و بهبود کیفیت و پایداری به روز کرد. در مقایسه با به‌روزرسانی قبلی، احتمالاً آخرین نسخه تغییرات قابل توجه بیشتری را اضافه می‌کند.

برای کسانی که نمی‌دانند، برنامه سرفیس به‌صورت پیش‌فرض در تمامی دستگاه‌های سرفیس نصب شده است. این برنامه حاوی اطلاعات مفیدی از جمله گارانتی دستگاه شما، شماره مدل و سایر جزئیات مهم است. اگر صاحب سرفیس هستید، می‌توانید به مایکروسافت استور بروید و ببینید آیا به‌روزرسانی اکنون برای شما در دسترس است یا خیر. همچنین این احتمال وجود دارد که بدون اطلاع شما در پس زمینه به روز شده باشد. در این صورت، مطمئن شوید که برنامه آخرین نسخه، 61.5058.139.0 را اجرا می کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا