نرم افزار و اینترنت

آزمایش داده های بهبود یافته اپل مپس در فرانسه، موناکو و نیوزلند

اپل به‌طور دوره‌ای داده‌های اپل مپس را به‌روزرسانی می‌کند و نماهای دقیق‌تری را در کشورهای منتخب در سراسر جهان ارائه می‌کند. نقشه های بهبود یافته به زودی در فرانسه، موناکو و نیوزلند در دسترس خواهند بود. به گفته جاستین اوبیرن که عرضه این به‌روزرسانی‌ها توسط اپل را دنبال می‌کند، آزمایش از قبل آغاز شده است، اگرچه عموم مردم ممکن است قبل از دسترسی به آن تا اواسط ژوئیه صبر کنند – 15 جولای.

نقشه جدید نمایش های سه بعدی بسیار دقیق تری از مکان های دیدنی معروف مانند برج ایفل و کلیسای نوتردام ارائه می کند. در برخی موارد مانند اوکلند و مونت سن میشل، هیچ ساختمان سه بعدی با نقشه قدیمی وجود نداشت. همچنین، نمای کلی نقشه تغییر کرده تا تاکیدی بر جاده‌ها نباشد و نام مکان‌های بیشتری به آن اضافه شود.

پیش از این، چنین نقشه هایی در آلمان و سنگاپور (آوریل)، استرالیا (دسامبر)، ایتالیا، سان مارینو، شهر واتیکان و آندورا (سپتامبر)، اسپانیا و پرتغال (ژوئن) در دسترس بودند. به گفته اوبیرن، نقشه های بهبود یافته اکنون یک پنجم خشکی و حدود یک دهم جمعیت جهان را پوشش می دهند. برای اطلاع از جدول زمانی دقیق و سرعت انتشار این به‌روزرسانی‌ها و جزئیات بیشتر، لینک صفحه را دنبال کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا