گجت و پوشیدنی

گارمین Forerunner 255 و Forerunner 955 Solar را معرفی کرد

پس از عرضه مجموعه‌ای از گجت‌های پوشیدنی موفق در اوایل سال جاری، امروز گارمین چندین محصول جدید را نیز برای مجموعه Forerunner معرفی کرد. دونده‌های مشتاق اکنون می‌توانند شارژ خورشیدی، GPS چند باند و خیلی چیزهای دیگر را انتخاب کنند.

Garmin Forerunner 955 Solar

برای اولین بار، ساعت دویدن گارمین اکنون دارای شارژ خورشیدی است. Forerunner 955 Solar مجهز به لنز شارژ خورشیدی Power Glass (همان لنز مورد استفاده در مدل‌های Fenix 7 Solar و Instinct 2 Solar) است که تا 49 ساعت عمر باتری در حالت GPS یا 20 روز استفاده در حالت ساعت هوشمند را برای کاربران فراهم می‌کند. Forerunner 955 همچنین دارای صفحه نمایش لمسی همیشه روشن و تمام رنگی است. این صفحه نمایش لمسی مکمل (به جای جایگزینی) طراحی سنتی پنج دکمه گارمین است.

در داخل، نکات برجسته شامل GPS چند بانده، آمادگی تمرینی، و وضعیت HRV است که به کاربران اجازه می‌دهد تا تغییرات ضربان قلب را در طول شب برای بینش عمیق‌تر در بازیابی پایش کنند. پیش از روز مسابقه، Forerunner 955 همچنین آمادگی رویداد را در یک ویجت جدید Race ارائه می دهد. بعلاوه، برنامه روز آب و هوا، پیش‌بینی عملکرد و شمارش معکوس برای شروع تفنگ را نشان داده و تمرینات روزانه متناسب با برنامه تمرینی شما را پیشنهاد می کند. به طور مشابه، گارمین یک گزارش صبحگاهی قابل تنظیم به مجموعه اضافه کرد که اطلاعاتی در مورد وضعیت خواب، ریکاوری، تمرین، و وضعیت HRV کاربر، و همچنین آب و هوای روز و پیشنهاد تمرین ارائه می‌دهد.

بعلاوه، برای ورزشکارانی که دستگاه خود را با لوازم جانبی دیگر همگام می کنند، Forerunner 955 دارای Native Running Power است که به کاربران اجازه می دهد در زمان استفاده از Running Dynamics Pod یا HRM-Pro گارمین، معیارهای لحظه ای تلاش خود را دقیقاً روی ساعت خود دریافت کنند. این ویژگی‌ها علاوه بر ابزارهای بهداشتی و سلامتی گسترده‌ای هستند که معمولاً در پوشیدنی‌های گارمین یافت می‌شوند، از جمله پالس اکسیمتر، باتری بدن، ردیابی چرخه قاعدگی و بارداری، اعلان‌های گوشی هوشمند و موارد دیگر. خریداران می توانند Forerunner 955 Solar را هم اکنون در Garmin.com با قیمت 599.99 دلار خریداری کنند. اگر استفاده از نور خورشید در اولویت نیست، گارمین یک نسخه شارژ غیر خورشیدی را نیز با 100 دلار کمتر ارائه می دهد.

Garmin Forerunner 255

خوشبختانه، گران ترین مدل گارمین تنها خط تولیدی نیست که امروز شاهد ارتقاء آن است. این شرکت همچنین خانواده جدیدی از دستگاه های Forerunner 255 را معرفی کرد. این سری شامل دو گزینه اندازه و مدل های تخصصی با فضای اضافی برای ذخیره موسیقی است. Forerunner 255 و 255 Music در کیس های 46 میلی‌متری در دسترس هستند، در حالی که Forerunner 255S و 255S Music در کیس های 41 میلی‌متری عرضه می‌شوند.

از جمله بهبودهایی که در این خط ایجاد شده، افزایش چشمگیر عمر باتری است. گارمین می گوید که مدل های جدید تا 14 روز در حالت ساعت هوشمند یا تا 30 ساعت در حالت GPS کار خواهند کرد. گارمین همچنین GPS چند باندی را برای داده‌های در حال اجرا دقیق‌تر، ردیابی HRV یک شبه، معیارهای استقامت و قدرت در حال اجرا که در بالا ذکر شد، و Garmin Pay برای پرداخت‌های بدون تماس اضافه کرد.

به طور کلی، دستگاه‌های جدید بر اساس نسل قبلی موفقی ساخته شده‌اند تا فهرستی از ویژگی‌ها را داشته باشند که ادامه دارد. ورزشکاران سه گانه از دیدن Forerunner 255 خوشحال خواهند شد که اکنون حالت های سه گانه و فعالیت های چند ورزشی جامع جدید دارد. اکنون کاربران می توانند در طول یک تمرین چند ورزشی بین فعالیت های خود به عقب و جلو حرکت کنند. هر دو مدل Forerunner 255 و Forerunner 255S در رنگ های مختلف با قیمت 349.99 دلار در دسترس هستند. در رنگ مشکی یا Whitestone، ساعت Forerunner 255 Music و Forerunner 255S Music با قیمت 399.99 دلار در دسترس هستند.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا