نرم افزار و اینترنت

متا ابزارهای ویرایش جدیدی را به ریلز اینستاگرام و فیسبوک افزود

متا برای همگام شدن با تیک تاک، ابزارهای جدیدی را به ریلز اینستاگرام و فیسبوک افزوده است. بروزرسانی‌ها شامل ویژگی‌های ویرایش جدید، آپلودهای طولانی‌تر و امکان فشار دادن ریلز به فیدهای فیسبوک است. این تغییرات در حالی اتفاق می‌افتند که متا رقابت با تیک تاک را یکی از اولویت‌های خود قرار داده است.

مارک زاکربرگ گفته است که جذب کاربران جوان تر – که به طور فزاینده ای زمان خود را صرف تیک تاک می کنند، نه برنامه های متعلق به متا – یکی از اهداف یا به اصطلاح ستاره شمالی شرکت بوده و اینکه ریلز به اندازه استوری برای محصولات ما مهم خواهد بود. مطابق با این موضوع، Reels در اینستاگرام چندین ویژگی را دریافت می کند که مدت هاست در استوری ها محبوب بوده است، از جمله استیکرهای نظرسنجی، ایموجی و مسابقه، که در طول سال ها به افزایش تعامل با استوری ها کمک کرده است.

این اپلیکیشن همچنین ابزارهای ویرایش جدیدی را اضافه می کند که باید به سازندگان انعطاف بیشتری در انواع ویدیوهایی که می توانند در اینستاگرام ایجاد کنند، بدهد. قابل ذکر است، علاوه بر ایمپورت کردن صدا، سازندگان می توانند صداهای ویدیوهای موجود در دوربین خود را به ریلز خود اضافه کنند. اینستاگرام همچنین در حال اضافه کردن قالب‌هایی است که به راحتی می‌تواند بر روی ویدیوهای دیگر سازندگان تأثیر بگذارد. در نهایت، این برنامه حداکثر طول Reels را به 90 ثانیه افزایش می‌دهد، که به هیچ وجه به ویدیوهای 10 دقیقه‌ای که تیک تاک اخیراً اعلام کرده، نزدیک نیست، اما نسبت به محدودیت 60 ثانیه‌ای قبلی، یک دست انداز قابل توجه است.

متا ریلز را در فیس بوک نیز تازه می کند. این شرکت در حال افزودن ابزارهای ویرایش جداگانه برای دسکتاپ است، از جمله ویژگی‌های کلیپ ویدیویی تا سازندگان بتوانند به راحتی بخش‌هایی از ویدیوهای زنده و سایر ویدیوهای طولانی‌تر را بگیرند و آنها را به ریلز تبدیل کنند. فیس بوک همچنین در حال دریافت ابزارهای زمان بندی و صوتی جدید برای انتشار و ویرایش آسان تر ریلز از دسکتاپ است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا