نرم افزار و اینترنت

اپل از قابلیت جدید Apple Pay Later معرفی کرد

همانطور که انتظار می رفت، امروز در جریان WWDC 2022، اپل اعلام کرد که در حال اضافه کردن قابلیت پرداخت در زمان دیگر به سرویس Apple Pay خود است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که هزینه خرید را به چهار پرداخت مساوی طی شش هفته بدون بهره و کارمزد دیرکرد تقسیم کنید. هنگام خرید با Apple Pay، رابط جدیدی را مشاهده خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد که برای یک مورد یا سرویس جدید به طور کامل یا در طول زمان پرداخت کنید.

در مورد دوم، باید یک پرداخت جزئی از قبل انجام دهید و پس از آن هر دو هفته یکبار سه پرداخت دیگر را انجام دهید. گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی یک سرویس پرداخت بعدی است، اولین بار در سال 2021 منتشر شد. به عنوان بخشی از iOS 16، اپل همچنین بهبودهایی را برای Wallet ارائه می کند. بزودی می‌توانید کلیدهای دیجیتالی هتل را با دیگران به اشتراک بگذارید، از جمله آنهایی که به لطف شراکتی که اپل با گروه Internet Engineering Task Force امضا کرده، تلفن های اندرویدی دارند.

این ویژگی توسط Mail، Messages و WhatsApp و سایر برنامه ها پشتیبانی می شود. این شرکت همچنین تأیید هویت درون برنامه‌ای را اضافه می‌کند و به کسانی که در ایالت‌هایی زندگی می‌کنند که می‌توانید نسخه دیجیتالی کارت شناسایی عکس خود را ذخیره کنید، اجازه می‌دهد از آن اطلاعات برای اهداف تأیید استفاده کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا