نرم افزار و اینترنت

روند آپدیت اپلیکیشن های ویندوز 11 در مایکروسافت استور بهبود خواهد یافت

مایکروسافت در حال آزمایش برخی بروزرسانی ها برای مایکروسافت استور در ویندوز 11 است که نحوه مدیریت بروزرسانی اپلیکیشن ها را بهبود می بخشد. در حال حاضر، برخی از اپلیکیشن های فروشگاه هنگام بروزرسانی بسته و دوباره باز می‌شوند، به این معنی که اگر مایکروسافت استور را باز کنید و بروزرسانی اپلیکیشن ها را انتخاب کنید، ممکن است کارتان را از دست بدهید. مایکروسافت اکنون در حال آزمایش تغییری در فروشگاه است که در عوض به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن هایی را که باز هستند، نادیده می‌گیرد.

به‌روزرسانی مایکروسافت استور شامل ناوبری سریع‌تر نیز می‌شود، که باید یافتن اپلیکیشن ها را برای دانلود و نصب در ویندوز 11 کمی راحت‌تر کند. در کنار این بهبودهای ناوبری، مایکروسافت پشتیبانی اصلی Arm64 را نیز ارائه می‌کند، بنابراین مایکروسافت استور در دستگاه‌ها مانند سرفیس پرو ایکس بسیار سریع‌تر خواهد بود. سرانجام، مایکروسافت در حال گسترش پشتیبانی از فروشگاه پاپ آپ خود به اپلیکیشن های اندروید است. اگر در حال مرور وب هستید و یک برنامه اندرویدی را پیدا می کنید که در اپ استور آمازون است، ویندوز 11 یک تجربه فروشگاهی پاپ آپ را نشان می دهد تا به شما امکان نصب سریع آن را بدهد.

جدیدترین بروزرسانی مایکروسافت استور برای Windows Insiders در کانال Dev موجود است و باید در ماه های آینده برای همه کاربران ویندوز 11 در دسترس باشد. مایکروسافت همچنین در حال آزمایش یک ویژگی بازیابی جدید برای مایکروسافت استور است که به کاربران ویندوز 11 اجازه می‌دهد تا به سرعت برنامه‌ها را روی رایانه شخصی جدید دوباره نصب کنند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا