مانند بسیاری دیگر از تولیدکنندگان رایانه، ال‌جی به تدریج مجموعه لپ‌تاپ‌های خود را با جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD به‌روزرسانی می‌کند. روز دوشنبه، همان روزی که اپل M2 MacBook Air جدید خود را معرفی کرد، این شرکت مجموعه Gram فوق قابل حمل خود را با پردازنده‌های Core نسل دوازدهم اینتل بروزرسانی کرد.

از امروز، هر شش مدل این خانواده، از جمله Gram 15 و هر دو 14 و 16 اینچی Gram 2-in-1، با تراشه های جدید Alder Lake اینتل عرضه می شوند. علاوه بر این، اکنون می توانید لپ تاپ ها را با حداکثر 32 گیگابایت رم 5200 مگاهرتز DDR5 پیکربندی کنید. همچنین جدیدترین سری، با پشتیبانی از درایوهای SSD PCIe Gen 4 NVMe همراه است، به طوری که کل خانواده دو اسلات برای ذخیره سازی ارائه می دهند.

به غیر از یک برآمدگی مشخصات داخلی، قابل توجه ترین تغییر در سری Gram اضافه شدن LG Glance است، ابزاری که این شرکت با کمک Mirametrix اضافه کرده است. این فناوری تعدادی از ویژگی های جدید را امکان پذیر می کند. برای شروع، هنگامی که شما دور می‌شوید، صفحه لپ‌تاپ به‌طور خودکار قفل می‌شود و زمانی که رایانه متوجه می‌شود شخصی از بالای شانه‌تان به صفحه‌نمایش شما نگاه می‌کند، صفحه نمایش آن تار می‌شود. و اگر یک نمایشگر خارجی را به یکی از لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی متصل کنید، آنها همچنین به‌طور خودکار مکان‌نمای شما را به هر صفحه‌ای که در حال حاضر به آن نگاه می‌کنید منتقل می‌کنند – که به نظر می‌رسد فوق‌العاده ناخوشایند است.

مانند قبل، Grams با نمایشگرهای 16:10 ارائه می شود تا نمایش بیشتری را برای کارهای بهره وری به شما ارائه دهد. ال‌جی از پنل‌های IPS برای کل مجموعه استفاده می‌کند، مدل‌های استاندارد تا 350 نیت روشنایی و 2 در 1 حداکثر 300 نیت را ارائه می‌دهند، اما دارای پوشش ضد تابش جدید برای انعکاس کمتر حواس‌پرتی هستند.

ال‌جی همچنین در حال توسعه خط Gram است تا یک مانیتور قابل حمل 16 اینچی را در خود جای دهد. 16MQ70 دارای پنل IPS با وضوح 2560 در 1600، پوشش 99 درصدی طیف رنگی DCI-P3، نسبت تصویر 16:10 و نسبت کنتراست 1200 به 1 است. شما می توانید آن را از امروز با قیمت 350 دلار از طریق وب سایت شرکت خریداری کنید. خط به روز شده لپ تاپ Gram نیز امروز در دسترس است و مدل 15 اینچی با قیمت 1199 دلار و نسخه پرچمدار 17 اینچی با قیمت 1599 دلار و بالاتر ارائه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *