سامسونگ سه مانیتور جدید Odyssey Neo را معرفی کرده است که از این ماه در بازارهای سراسر جهان عرضه خواهد شد. خط تولید شامل G85NB (G8)، G75NB (G7) و G40B (G4) است. مانیتورها در اندازه های مختلف از 25 اینچ تا 32 اینچ هستند و G8 از 4K با نرخ فریم 240 هرتز پشتیبانی می کند که باعث می شود همه چیز عالی به نظر برسد.

هیسونگ ها، معاون اجرایی بخش ویژوال دیسپلی در سامسونگ، در مورد پیشرفت Odyssey Neo G8 اظهار داشت:

سامسونگ هیجان‌زده است که سریع‌ترین مانیتور گیمینگ 4K جهان را برای باز کردن فرصت‌های بیشتر و ارائه نوآوری به بازار و ایجاد تجربه‌ای جدید و فوق‌العاده غوطه‌ورکننده، پرده برداری کند. گیمرها در نهایت آرزوی آن تجربه همهجانبهبا شخصیت و صحنه خود را دارند، و Odyssey این امکان را با ویژگی‌های برتر و کیفیت تصویر واقعی فراهم می‌کند تا بازیکنان را به هیجان بیاورد.

G8 و G7 با یک صفحه نمایش منحنی 1000R برای تقویت غوطه وری ارائه می شوند، با این حال، کسانی که G4 پایین رده را انتخاب می کنند باید به پنل تخت رضایت دهند. جالب اینجاست که G8 و G4 هر دو از نرخ فریم 240 هرتز پشتیبانی می کنند اما G7 سطح متوسط فقط تا 165 هرتز را پشتیبانی می کند. این تنها منطقه ای است که G4 از G7 پیشی می گیرد چراکه فناوری های Quantum HDR 2000، FreeSync Premium Pro و CoreSync Lighting موجود در G8 و G7 را از دست می دهد.

از نظر پورت ها، G8 و G7 شامل Display Port 1.4، HDMI 2.1 و USB 3.0 بالا و پایین هستند. G7 دارای پورت نمایشگر 1.2 و HDMI 2.0 می باشد. همه نمایشگرها با یک پایه قابل تنظیم ارتفاع همراه هستند که می تواند کج، چرخانده شود و همه آنها را می توان روی دیوار نصب کرد. این شرکت هنوز قیمت این مانیتورها را اعلام نکرده است و آنها بسته به منطقه متفاوت خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *