صوتی و تصویری

لنوو از ThinkSmart One همه کاره مبتنی بر ویندوز رونمایی کرد

لنوو امروز در Infocomm 2022 لاس وگاس محصول جدید ThinkSmart One Smart Collaboration را معرفی کرد. محصول جدید ThinkSmart One All-in-One (AIO) که برای اتاق‌های جلسات کوچک تا متوسط یا فضاهای اداری اختصاصی خانگی طراحی شده، اولین بار در جهان است که Windows 10 IoT Enterprise را اجرا و از یک پردازنده نسل یازدهم اینتل Core با فناوری vPro پشتیبانی می‌کند.

ThinkSmart One با پشتیبانی از برنامه های کنفرانس ویدیویی آشنا مانند Microsoft Teams Rooms یا Zoom Rooms و دارای هشت آرایه میکروفون با اکو و حذف نویز، بلندگوهای استریو 15 وات و دوربین یکپارچه با وضوح بالا و میدان دید وسیع، تجربه صوتی و تصویری استثنایی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، ThinkSmart One را می توان به راحتی از طریق ThinkSmart Manager به صورت مرکزی نصب، مدیریت و سفارشی کرد و سطوح امنیتی پیشرفته ای را با امنیت Intel vPro و سیستم عامل Windows 10 IoT Enterprise در اختیار قرار می دهد. محصول جدید همچنین دارای صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی ThinkSmart Controller است، که به عنوان Core room kits برای کنترل ساده و آسان جلسات کاربرد دارد.

ThinkSmart One با هدف پیش بینی رشد مستمر فضاهای جلسات هیبریدی ساخته شده است، زیرا دفاتر سنتی به مراکز تجاری پویاتر و مشارکتی تبدیل می شوند، ThinkSmart One پلتفرم های کنفرانس ویدیویی و همکاری لنوو را گسترش می دهد که نقش مهمی در کمک به بهره وری و مشارکت کارکنان دارد. لنوو ThinkSmart One از اکتبر 2022 با قیمت 2599 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا