کنسول و بازی

پشتیبانی از کتابخانه بازی در Xbox Cloud Gaming از اواخر امسال

مایکروسافت در نظر دارد تا اواخر سال جاری بازی‌های بیشتری را به سرویس Xbox Cloud Gaming بیاورد و به مشترکین Xbox Game Pass Ultimate اجازه دهد بیشتر کتابخانه بازی‌های خود را استریم کنند. این گسترش Xbox Cloud Gaming را بسیار ارزشمندتر می‌کند و این سرویس را به روی هزاران بازی دیگر باز می‌کند.

مایکروسافت فقط می‌گوید “بازی‌های انتخابی”، بنابراین واضح است که همه بازی‌های ایکس‌باکس در دسترس نخواهند بود، و این شرکت چیزی بیشتر در مورد برنامه‌هایش نمی‌گوید. اما به نظر می‌رسد هدف این است که بیشتر بازی‌هایی را که قبلاً در کتابخانه خود دارید، پوشش دهید. مایکروسافت در ابتدا قول داده بود در سال 2020 استریم Xbox Cloud Gaming خود را به یک کتابخانه کامل از بازی‌ها گسترش دهد، اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

کریم چودری، مدیر پروژه xCloud در نوامبر 2019 گفته بود که در سال 2020، گیمرها را قادر می‌سازیم تا از بازی‌های ایکس باکس ابری که قبلاً دارند یا خواهند خرید، استریم کنند. گسترش Xbox Cloud Game فراتر از بازی‌های Game Pass همگی بخشی از ابتکار گسترده‌تر Xbox Everywhere مایکروسافت است که این شرکت در این هفته بیشتر نشان می‌دهد. Xbox Cloud Gaming نیز امروز وارد آرژانتین و نیوزلند می شود و یک برنامه Xbox TV در اواخر این ماه در تلویزیون های هوشمند سامسونگ 2022 ظاهر می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا