لنوو اولین مرکز تولید داخلی اروپایی خود را افتتاح کرد. این کارخانه در Ulo، مجارستان واقع شده و در درجه اول بر ساخت زیرساخت سرور، سیستم های ذخیره سازی و ورک استیشن های پیشرفته برای مشتریان تمرکز دارد.

کارخانه تولیدی در Ulo مجارستان 50000 متر مربع در دو ساختمان و سه طبقه را پوشش می دهد. گفته می شود که یکی از بزرگترین تاسیسات تولیدی این شرکت است که قادر به تولید بیش از 1000 سرور و 4000 ورک استیشن در روز است. این تسهیلات شامل قابلیت‌های اتوماسیون نوآورانه و یک منطقه لجستیکی برای نظارت بر دما، شرایط دارایی رطوبت، و برچسب‌گذاری رباتیک DIMM است. این امر لنوو را قادر می سازد تا کنترل کیفیت مطلوب محصولات خود را حفظ کند. این کارخانه همچنین مجهز به پنل های خورشیدی با ظرفیت 0.5 مگاوات است.

لنوو می‌گوید که سرمایه‌گذاری در ساخت یک کارخانه تولیدی در Ulo مجارستان پتانسیل اقتصادی قابل توجهی را برای بخش خصوصی و عمومی با افزایش ظرفیت تولید، پتانسیل بیشتر برای همکاری با فروشندگان محلی و فرصت‌های شغلی جدید ارائه می‌دهد. این سایت در حال حاضر 1000 کارمند تمام وقت در نقش های مختلف استخدام می کند. تاسیسات مجارستان بخشی از استراتژی تولید و زنجیره تامین جهانی لنوو است که در 180 بازار از بیش از 35 سایت تولیدی در سراسر جهان به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *