شرکت Creative امروز ساندبار Stage Air V2 را معرفی کرد. این ساندبار جدید مخصوص زیر مانیتور طراحی شده تا به کاربران یک تجربه صوتی پرکننده را با یک فرم مینیمالیستی ارائه دهد که در گزینه های اتصال نیز همه کاره است.

Stage Air V2 که از داخل به بیرون نسبت به سلف محبوب خود (Stage Air) بازسازی شده است، ظاهری جدید داشته و در عین حال نمایه ای باریک و جمع و جور دارد. به لطف درایورهای جدید پیست مسابقه دوگانه و رادیاتور غیرفعال بزرگ، صدایی با صدای کاملتر و باس بسیار بهتر ارائه می دهد، حتی اگر ساب ووفر در آن گنجانده نشده باشد.

این ساندبار یک پروفایل اتصال جامع برای دستگاه های سازگار (که شامل رایانه ، مک، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، گوشی های هوشمند ) است – کاربران می توانند به راحتی یک کابل USB را برای صدا و برق وصل کنند یا به پورت 3.5 میلی متری مطمئن برای اتصال آنالوگ برگردند. همچنین به عنوان یک بلندگوی بی‌سیم، دارای جدیدترین فناوری بلوتوث 5.3 با شش ساعت پخش با یک بار شارژ است – که کاربران را تشویق می‌کند تا در ماجراجویی‌های خانگی خود آن را به همراه داشته باشند. Creative Stage Air V2 قرار است با قیمت 50 دلار به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *