نرم افزار و اینترنت

سامسونگ Pay و Pass را در اپلیکیشن Wallet ادغام می کند

سامسونگ ذخیره اطلاعات کارت اعتباری و سایر داده های دیجیتالی را در گوشی شما آسان تر می کند. روز چهارشنبه، این شرکت از ادغام اپلیکیشن های Pay و Pass خود در یک پلتفرم Wallet خبر داد. با این تغییر، لازم نیست از دو اپلیکیشن مختلف برای مدیریت هویت دیجیتال خود استفاده کنید. در عوض، اپلیکیشن جدید Wallet این شرکت به شما امکان می دهد اطلاعات کارت نقدی و اعتباری خود را برای پرداخت های تلفن همراه، علاوه بر اعتبار ورود به وب سایت ها و برنامه ها، ذخیره کنید.

به گفته سامسونگ، می‌توانید از این نرم‌افزار برای ذخیره کلیدهای دیجیتال خودرو از برندهایی مانند بی ام و، جنسیس، هیوندای و کیا و همچنین کارت‌های پرواز خطوط هوایی، از کره ایر، استفاده کنید. و درست در زمان زمستان کریپتو، پشتیبانی برای نظارت بر ارزهای دیجیتال شما در صرافی‌های مختلف وجود دارد. اواخر امسال، این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد شناسه‌های دیجیتالی، از جمله کارت‌های دانشجویی و گواهینامه‌های رانندگی، را از موسسات شرکت‌کننده و دولت‌های ایالتی ذخیره کنید. همچنین با پلتفرم SmartThings سامسونگ یکپارچه شده است.

همه چیز به طور ایمن در دستگاه شما با محافظت در برابر پلت فرم Knox سامسونگ ذخیره می شود. سامسونگ والت از امروز در آمریکا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا برای دانلود در دسترس است. اگر قبلاً اپلیکیشن های Pay و Pass را روی گوشی خود نصب کرده‌اید، دفعه بعد که آنها را باز می‌کنید از شما خواسته می‌شود به نرم‌افزار جدید مهاجرت کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا