آموزش

نحوه آپدیت اپلیکیشن ها در تلویزیون هوشمند سامسونگ

آخرین چیزی که هر کسی می‌خواهد در نیمه راه Moon Knight به آن فکر کند این است که مطمئن شود اپلیکیشن های تلویزیون هوشمند شما به‌روز هستند تا وقفه‌ای ایجاد نشود. برای اینکه همه چیز به بهترین شکل کار کند، ما به شما نشان می دهیم که چگونه اپلیکیشن ها را در تلویزیون هوشمند سامسونگ به روز کنید تا از آخرین ویژگی ها و حتی بروزرسانی های امنیتی استفاده کنید.

کمی نگهداری اپلیکیشن های تلویزیونی گهگاه خوب است، و در حالیکه تلویزیون شما احتمالاً هنگامی که نسخه‌های جدید اپلیکیشن ها برای نصب نیز در دسترس هستند، اعلان‌هایی برای شما ارسال می‌کند، ما به شما نشان می دهیم که چگونه تلویزیون سامسونگ خود را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار و دستی اپلیکیشن ها را به روز کند.

نکته ای که قبل از شروع باید به آن توجه کنیم این است که بسته به سال و مدل تلویزیون سامسونگ و نسخه منو و/یا اسمارت هاب که در حال اجرا است، تغییرات جزئی در نحوه ظاهر و عملکرد آنها و همچنین نحوه حرکت به تنظیمات و منوهای برنامه وجود دارد. اما صادقانه بگویم، فهمیدن همه چیز واقعاً آسان است. ما در اینجا قصد داریم به مدل‌های جدیدتر تلویزیون بپردازیم، اما اگر همه چیز گیج‌کننده شد، لطفاً به دفترچه راهنمای تلویزیون هوشمند سامسونگ یا منابع آنلاین خود مراجعه کنید.

نحوه آپدیت دستی اپلیکیشن ها در تلویزیون هوشمند سامسونگ

در ادامه به نحوه تنظیم تلویزیون برای بروزرسانی خودکار اپلیکیشن ها  می‌پردازیم، اما با فرض اینکه قبلاً این ویژگی را تنظیم نکرده‌اید، در دادامه نحوه پیمایش دستی به اپلیکیشن و همچنین بررسی و نصب بروزرسانی‌های موجود را به شما نشان می دهیم.

در گام اول از صفحه اصلی تلویزیون های سامسونگ، منوی اپلیکیشن های تلویزیون خود را پیدا کرده و انتخاب کنید. اینجاست که همه اپلیکیشن های نصب شده تلویزیون خود را پیدا خواهید کرد، مانند نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو، Hulu و غیره.

در گام دوم، یکی از اپلیکیشن هایی را که می خواهید بررسی کنید انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. هنگامی که پنجره با اطلاعات برنامه باز می شود، اگر اپلیکیشن به روز باشد، گزینه Open را به شما نشان می دهد و در صورتیکه بروزرسانی برای آن در دسترس باشد، گزینه Update را نمایش می دهد. آن را انتخاب کنید و به روز رسانی خود دانلود و نصب می شود. از این منو همچنین می توانید اپلیکیشن ها را از منوی صفحه اصلی اضافه یا حذف کنید.

نحوه تنظیم آپدیت خودکار اپلیکیشن ها در تلویزیون هوشمند سامسونگ

به همان اندازه که بروزرسانی اپلیکیشن هایتان سرگرم‌کننده است، توصیه می‌کنیم تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را برای بررسی و بروزرسانی خودکار اپلیکیشن ها تنظیم کنید. این هم ساده است و برای انجام آن کافیست که مراحل زیر را دنبال کنید.

در ابتدا از صفحه اصلی تلویزیون های سامسونگ، منوی برنامه های تلویزیون خود را پیدا کرده و انتخاب کنید، و سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه، نماد چرخ دنده Settings را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، دکمه Auto Update را در گوشه بالا سمت راست خواهید دید. اطمینان حاصل کنید که در وضعیت روشن قرار دارد – یک رنگ آبی خواهد بود. هنگامی که یک بروزرسانی جدید در دسترس باشد، اپلیکیشن های شما به‌طور خودکار بروزرسانی می‌شوند.

منبع
digitaltrends
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا