کامپیوتر

معرفی کامپیوتر AIO گیمینگ کالرفول G-ONE PLUS

شرکت کالرفول به تازگی کامپیوتر بازی آل-این-وان G-ONE PLUS را معرفی کرده که از نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل Core و گرافیک انویدیا RTX قدرت می گیرد. G-ONE PLUS دارای ویژگی‌های بازی محور از جمله نمایشگر عظیم 31.5 اینچی 165 هرتز 2K IPS، بلندگوهای استریوی داخلی، و نور پس‌زمینه RGB کاملاً قابل تنظیم است.

این رایانه بازی همچنین دارای یک دوربین آسانسوری قابل پنهان و یک داک شارژ بی‌سیم Qi در پایه ارگونومیک خود است. G-ONE PLUS نهایی کامپیوتر بازی با کارایی بالا با صرفه جویی در فضا است که برای فضاهای بازی مدرن مناسب است. این کامپیوتر گیمینگ مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل تا Core i9-12900H و کارت گرافیک مجزای انویدیا GeForce RTX 3060 با پشتیبانی از فناوری DLSS 2.0 و Ray Tracing است. در بخش حافظه، کاربران می توانند این G-ONE PLUS را با حداثر 64 گیگابایت حافظه رم (2×32 گیگابایت) و تا 1 ترابایت NVMe SSD با 4 اسلات M.2 2280 PCIe Gen3 برای گسترش فضا پیکربندی کنند.

G-ONE PLUS دارای یک سیستم خنک کننده قدرتمند و در عین حال بی صدا برای ارائه مدیریت حرارتی کارآمد است. کامپیوتر بازی AIO دارای یک برج خنک کننده عمودی است که گرما را به سمت بالا پراکنده می کند – جریان طبیعی گرما. سیستم خنک کننده دارای کانال های خنک کننده مستقل برای GPU و CPU است. راه حل خنک کننده از چهار لوله حرارتی 10 میلی متری و یک لوله حرارتی 8 میلی متری به همراه دو توربوفن استفاده می کند. توربوفن ها دارای طراحی جدید تیغه 52 فن هستند که 20 درصد جریان هوای بیشتری نسبت به طرح های قبلی ارائه می دهد.

کاربران می توانند تنظیمات خنک کننده را تغییر دهند و از حالت های مختلف از طریق برنامه iGame Center استفاده کنند. چهار حالت برای استفاده کاربران در دسترس است: حالت های بی صدا، سرگرمی، عملکرد و تقویت. دسکتاپ گیمینگ G-ONE PLUS AIO به صفحه نمایش 31.5 اینچی 2K IPS با رزولوشن 2560×1440 مجهز شده که با دارابودن HDR400 روشنایی و کنتراست استثنایی را ارائه می دهد. علاوه بر این، 99 درصد از طیف رنگ sRGB را برای بازتولید رنگ واضح و دقیق پوشش می دهد. این نمایشگر که برای بازی طراحی شده، نرخ تازه سازی 165 هرتز و فناوری NVIDIA G-SYNC را ارائه می دهد.

G-ONE PLUS از یک پایه ارگونومیک استفاده می کند که به کاربران اجازه می دهد بین -5 درجه تا 15 درجه شیب داشته باشند و 15 درجه به چپ یا راست بچرخند. جلوی پایه پایه یک داک شارژ بی‌سیم Qi درست زیر دکمه پاور است. تا 15 وات شارژ بی سیم را ارائه می دهد که با شارژ بی سیم 5 وات/7.5 وات 10 وات سازگار است.

G-ONE PLUS دارای یک رابط غنی در ورودی/خروجی عقب شامل HDMI 2.0 و DisplayPort 1.4 برای نمایشگرهای ثانویه است. به علاوه، دو درگاه USB 2.0، یک درگاه شبکه اترنت 2.5 گیگابایتی، درگاه USB Type-C (USB 3.2 Gen2) و ورودی DC برای تغذیه دارد. رایانه شخصی AIO همچنین دارای پورت های اختصاصی در کناره ها برای تجهیزات جانبی بازی است. ورودی/خروجی جانبی شامل دو پورت USB برای ماوس و کیبورد در کنار پورت های صوتی برای هدست های بازی است. همچنین سه دکمه چند منظوره در سمت دیگر برای تنظیم روشنایی و صدا وجود دارد.

دسکتاپ همه کاره بازی کالرفول G-ONE PLUS در سه پیکربندی موجود است. کالرفول مدل Core i7 12700H را با قیمت 1999 دلار عرضه خواهد کرد. مدل‌های i5 و i9 در تاریخ دیگری عرضه خواهند شد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا