نرم افزار و اینترنت

یوتیوب “Playables” را برای مشترکین پریمیوم راه اندازی کرد

مدت کوتاهی پس از اینکه یوتیوب سرکوب مسدودکننده‌های تبلیغات را اعلام کرد، این پلتفرم برنامه‌هایی را برای بهبود سرویس Premium پولی خود به اشتراک گذاشت تا مردم را تشویق کند که شروع به پرداخت برای یوتیوب کنند. بنابراین، به نوعی، نه تنها تبلیغات را نادیده می گیرید، بلکه به برخی از ویژگی های جالب نیز دسترسی پیدا می کنید.

Playables ظاهراً یکی از آن ویژگی‌ها است و طبق گزارش‌ها، اکنون برای مشترکین پولی عرضه می‌شود. Playables یک بخش مستقل در اپلیکیشن یوتیوب یا وب سایت دسکتاپ است که به شما امکان می دهد بازی های آرکید انجام دهید. برخی از کاربران Premium اکنون اعلان‌هایی از یوتیوب دریافت می‌کنند که می‌گویند اکنون می‌توانند Playables را از طریق تنظیمات فعال کنند.

هنگامی که به تب Playables اجازه دهید، می توانید یکی از 37 بازی موجود در حال حاضر را شروع کنید که یکی از آنها Angry Birds Showdown است. بهترین بخش این است که شما نیازی به دانلود چیزی ندارید – همه بازی ها در مرورگر دسکتاپ یا برنامه یویتوب تلفن همراه اجرا می شوند. ما رویکرد مشابهی را از نتفلیکس دیدیم، اما هنوز باید ببینیم که آیا این رویکرد به خوبی انجام می شود یا خیر. در واقع، حتی یوتیوب نیز در مورد آن مطمئن نیست، بنابراین اعلام کرد که این سرویس تا 28 مارس 2024 در دسترس خواهد بود و احتمالا تصمیم خواهد گرفت که آیا جدول Playables را پس از آن حفظ کند یا خیر.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا