ساعت ساز سوئیسی TAG Heuer ساعت هوشمند لوکس جدیدی را عرضه کرده که از NFT پشتیبانی می کند. این ساعت نقطه اوج همکاری TAG Heuer با Clone-X و جامعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) حول محور Bored Ape Yacht Club است. ساعت هوشمند جدید TAG Heuer Connected Caliber E4 نام داشته که اساساً ارتقا یافته ای از نسخه معمولی Caliber E4 است.

این ساعت NFTها را نمایش داده و به طور یکپارچه به چندین کیف پول رمزنگاری متصل می شود. عملکرد Caliber E4 به گونه ای است که NFT ها از طریق متصل شدن به گوشی هوشمند به آن منتقل می شوند. TAG Heuer Caliber E4 از NFT های ثابت و متحرک پشتیبانی می کند. علاوه بر این، چندین NFT را می توان همزمان به ساعت هوشمند منتقل کرد. اثر هنری NFT همچنین می تواند تغییر اندازه داده و در سه طرح نمایش داده شود.

TAG Heuer Caliber E4 از تصاویر ثابت و متحرک GIF های NFT پشتیبانی می کند. این ساعت هوشمند جزئیات واضح NFT را حفظ می کند که می تواند به عنوان واچ فیس استفاده شود. Caliber E4 همچنین می تواند به بلاک چین متصل شود و مالکیت NFT را تأیید کند. TAG Heuer می گوید که NFTهای تایید شده به صورت شش ضلعی با ابری از ذرات در اطراف آنها نمایش داده می شوند. کاربران می توانند ساعت های هوشمند خود را برای دریافت پشتیبانی NFT به روز کنند.

این آپدیت رایگان برای کاربران Caliber E4 از فروشگاه اپل استور و گوگل پلی استور در دسترس است. TAG Heuer در حال گسترش پشتیبانی از بلاک چین از طریق مجموعه ای از پروژه ها است. ماه گذشته، شروع به پذیرش پرداخت های بیت کوین و یازده ارز دیجیتال دیگر کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *