آموزش

چگونه Ring Doorbell را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانیم

رینگ به لطف ویدیو دوربل های خود به سرعت به یک برند اصلی در فضای خانه هوشمند تبدیل شده است. نسخه استاندارد زنگ هوشمند در چهار نسخه به همراه یک مدل پرو وجود داشته است. با این حال، حتی با وجود همه ارتقاها و مدل‌های مختلف، مواقعی وجود دارد که مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، ممکن است مشکلاتی داشته باشد. متأسفانه، گاهی اوقات تنها راه حل این مشکل بازنشانی به تنظیمات کارخانه است.

بازگردانی به تنظیمات کارخانه Ring Video Doorbell تمام اطلاعات و تنظیمات روی آن را کاملاً پاک می‌کند، گویی به تازگی آن را از جعبه خارج کرده‌اید. ریست کردن اکثر مشکلات را برطرف می کند و باید قبل از فروش یا دادن دوربل انجام شود. اگر می خواهید آن را تحویل دهید، مطمئن شوید که دوربل در را از برنامه Ring حذف کرده اید.

بسته به مدلی که دارید، تفاوت جزئی در نحوه تنظیم مجدد زنگ درها وجود دارد. دوربل های نسل اول و دوم روش کمی متفاوت از بقیه دارند. فهرست فعلی Video Doorbell شامل رینگ ویدیو دوربل 2/3/3 پلاس/4، Wired، پرو/پرو2 و Elite است. در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد.

نحوه تنظیم مجدد رینگ ویدیو دوربل

مرحله 1: پیچ امنیتی را باز کنید تا دوربل از بست آن یا صفحه رویی از دوربل خارج شود. دوربل های نسل اول و دوم پس از برداشتن پیچ باید از براکت خود جدا شوند. برای همه ویدیو دوربل های اخیر و فعلی، پس از برداشتن پیچ، صفحه‌نمایش را بردارید.

مرحله 2: دکمه Setup را پیدا کنید، سپس آن را فشار دهید و به مدت 10 ثانیه نگه دارید. در اکثر زنگ درب ها، دکمه تنظیم به رنگ نارنجی روشن خواهد بود. برای برش فعلی Video Doorbells، دکمه تنظیم درست زیر لنز دوربین است.

مرحله 3: چراغ دوربل در برای چند ثانیه یا چند دقیقه چشمک می زند. هنگامی که چشمک زن متوقف شد، دوربیل ریست شده و به حالت تنظیمات باز می گردد.

سوالات متداول

چگونه می توانم رینگ دوربل خود را آنلاین بازگردانم؟ هنگامی که رینگ ویدیو دوربل در را ریست کردید و دوباره به حالت راه‌اندازی بازگشت، می‌توانید از برنامه رینگ گوشی خود برای اضافه کردن آن به حساب رینگ خود استفاده کنید.

چگونه رینگ دوربل نسل دوم خود را ریست کنم؟ نسخه‌های قبلی رینگ دوربل ها هنوز هم می‌توانند به راحتی ریست فکتوری شوند. تفاوت اصلی در پاک کردن آنها این است که باید دوربل را از روی بست آن جدا کنید. این تنها راه برای دسترسی به دکمه Setup آن است. اکنون که رینگ دوربل شما ریست شده، آن را دوباره آنلاین کنید، آن را به مدل جدیدی ارتقا یا آن را تحویل دهید.

منبع
digitaltrends
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا