نرم افزار و اینترنت

امکان افزودن Google Password Manager به هوم اسکرین برای کاربران اندروید فراهم شد

در حالیکه گوگل مدت‌هاست Password Manager را در میان امتیازات حساب خود قرار داده، دسترسی به نسخه بومی آن ابزار در گوشی یا تبلت اندروید ساده نبوده است. قبل از بروزرسانی اخیر گوگل پلی سرویس، باید به بخش Privacy در منوی تنظیمات اندروید بروید تا گزینه‌ای برای راه‌اندازی نرم‌افزار پیدا کنید. اما همانطور که 9to5Google اشاره کرده، اکنون می توانید یک میانبر صفحه اصلی را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود به ابزار اضافه کنید.

پس از بروزرسانی گوگل پلی سرویس به نسخه 22.18، این گزینه را خواهید داشت. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که روی لینک مستقیم به لیست پلی استور نرم افزار کلیک کرده و آخرین نسخه را به صورت دستی دانلود کنید. پس از آن، تنظیمات را در گوشی خود باز کنید، سپس به بخش Privacy بروید و روی Autofill service from Google و سپس Passwords ضربه بزنید. با انجام این کار، Google Password Manager راه اندازی می شود.

در آن مرحله، باید روی نماد چرخ دنده در بالای رابط ضربه بزنید تا منوی تنظیمات اپلت باز شود. سپس باید گزینه ای با عنوان Add shortcut to your home screen مشاهده کنید. حتی فرآیند ساده‌شده آن‌طور که باید ساده نیست، اما گوگل که دیدن و اصلاح رمزهای عبور شما را آسان‌تر کرده، تغییر آنها را نیز در مواقعی که شرایط لازم است، راحت تر می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا