متا اعلام کرده است که کاربران واتس اپ از این پس می توانند با استفاده از آواتارهای قابل تنظیم ابراز نظر کنند. آواتارها می توانند به عنوان تصویر پروفایل شما و در 36 استیکر سفارشی برای پاسخ دادن به دوستان و خانواده به گونه ای استفاده شوند که احساسات شما را بیان کند. این شرکت اعلام کرد که این ویژگی جدید از امروز برای کاربران در همه جا عرضه خواهد شد.

به گفته متا، این اولین بار خواهد بود که بسیاری از افراد آواتار ایجاد می کنند. این ویژگی می‌تواند به افراد کمک کند تا خود را نشان دهند، حتی اگر نمی‌خواهند از یک عکس واقعی استفاده کنند و حریم خصوصی آنها را تقویت می‌کند. با گذشت زمان، متا قصد دارد گزینه های سفارشی سازی را گسترش دهد تا شامل نورپردازی، سایه زدن، بافت مو و موارد دیگر شود.

بیانیه متا در مورد آواتارهای جدید نسبتاً مختصر بود، ولی اشاره نشده که آیا آواتارهای فیس بوک با واتس اپ همگام خواهند شد یا اینکه انتظار می رود کاربران از ابتدا آواتار جدیدی بسازند. امیدواریم که آواتارها با یکدیگر همگام شوند، بنابراین کاربران نیازی به صرف وقت برای ایجاد مجدد آنها ندارند. همگام سازی آنها بین پلتفرم ها خوب خواهد بود. با اعلام امروز، متا افراد بیشتری را با مفهوم آواتار آشنا می کند و آنها نقش اصلی را در متاورز متا خواهند داشت. معرفی آنها به واتس‌اپ می‌تواند باعث شود مردم با آواتارها راحت‌تر شوند و وقتی متا تلاش می‌کند افراد بیشتری را به ارتباط وادار کند، متاورس را بیشتر دریافت کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *