گوگل نیوز امسال 20 ساله شد و در حال طراحی مجدد بزرگی است که نشان دهنده تغییر اولویت ها در روزنامه نگاری است. بازسازی دسکتاپ News که به تازگی راه اندازی شده، اکنون توجه به داستان های مهم را در اولویت قرار داده است. علاوه بر داستان‌های برتر و انتخاب‌های شخصی‌ سازی شده، تمرکز ویژه‌ای روی اخبار محلی وجود دارد. آن بخش در نهایت در بالای صفحه قرار دارد و در صورتی که پوشش یک شهر کافی نباشد، می توانید چندین مکان را اضافه کنید.

این شرکت همچنین بررسی واقعیت خود را تقویت می کند. گوگل نیوز اکنون ادعای اصلی را در کنار یک عنوان، همراه با بررسی واقعیت (از منابع مستقل) نمایش داده که نشان می‌دهد آیا ادعا درست است یا خیر. شما به موضوعاتی که گوگل انتخاب می کند نیز قفل نیستید. روی دکمه “customize” در Your Topics (تصویر زیر) کلیک کنید و می توانید موضوعات را اضافه، حذف یا تغییر دهید تا با سلیقه خود مطابقت داشته باشد.

سایت بازسازی شده همچنین نشان دهنده بازگشت رسمی گوگل نیوز به اسپانیا است. سایت به روز شده به حمایت از Google News Initiative کمک می کند، یک کمپین طولانی مدت برای حمایت از اتاق های خبر در میان نگرانی هایی که اینترنت دسترسی به روزنامه نگاری با کیفیت را از بین می برد. بر این اساس، گوگل شروع به پذیرش برنامه‌های کاربردی برای صندوق سهام جهانی اخبار کرده  که به اخبار مربوط به اقلیت‌ها و گروه‌های دارای نمایندگی کمتر کمک می‌کند. آنها تا 21 جولای فرصت دارند برای دریافت پول اقدام کنند. این شرکت فناوری همچنین اولین دور بودجه خود (یک میلیون دلار) را برای یک پروژه گزارش دهی مبتنی بر داده که به جوامع در تحقیقات سنگین داده کمک کرده، ارائه می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *