ال‌جی با خرید یک توسعه‌دهنده شارژر باتری خودروهای الکتریکی در کره جنوبی به نام AppleMango، وارد تجارت شارژ EV می‌شود. این حرکت به آن اجازه می‌دهد ایستگاه‌های شارژ با ویژگی‌های کامل همراه با رابط کاربر پسند و کنترل و مدیریت بلادرنگ ایجاد کند. به ویژه، می‌تواند از فناوری نمایشگر دیجیتالی «محکم، ضد گرد و غبار و آب» خود در فضای باز استفاده کند.

ال‌جی در زمینه تحرک‌پذیری الکترونیک، توسعه باتری‌ها، صفحه نمایش‌ها و حسگرها برای خودروهای الکتریکی به خوبی تثبیت شده است. اخیراً با Magna International برای توسعه موتورهای الکترونیکی، اینورترها و شارژرهای داخلی برای خودروسازان به نیروها پیوسته است. این خرید فعالیت ال جی را گسترش داده و به آن امکان می دهد قابلیت های شارژر جدید را با سیستم های مدیریت شارژ EV داخلی فعلی خود پیوند دهد. همچنین به ال‌جی اجازه می‌دهد تا با تجارت فعلی باتری‌های برقی الکتریکی خود و محصولاتی مانند ذخیره‌سازی انرژی و سیستم‌های مدیریت انرژی «هم افزایی» ایجاد کند.

AppleMango سه سال پیش در سال 2019 تاسیس شد و فناوری انحصاری مانند شارژر باریک و سریع EV را توسعه داده است. ال‌جی همچنین با شرکای GS Energy که ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی را اداره می‌کند و ارائه‌دهنده فناوری اطلاعات GS Neotek برای توسعه زیرساخت‌های لازم همکاری خواهد کرد.

بر اساس گزارش تک کرانچ، ال‌جی 60 درصد از سهام AppleMango، حدود 34 درصد GS Energy و 6 درصد از سهام GS Neotek را در اختیار گرفته است. ال جی قصد دارد تا پایان سال 2022 خط تولید شارژر EV را در پارک دیجیتال ال جی در کره جنوبی نصب کند. هدف این است که انواع مختلفی از مشتریان را با راه حل های شارژ خودروهای الکتریکی سفارشی، از جمله اقامتگاه های خصوصی، مراکز خرید، هتل ها و ساختمان های عمومی عرضه کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *