مایکروسافت اعلام کرده است که WebView 2 Runtime را به نسخه های مصرف کننده پشتیبانی شده ویندوز 10 می آورد. Microsoft Edge WebView 2 یک کنترل ویژه برای توسعه دهندگان است تا محتوای وب را در اپلیکیشن ها جاسازی کنند. این ابزار امکان استفاده از آخرین پیشرفت ها و فناوری های مرورگر Edge Chromium را در برنامه های مختلف ویندوز 10 و 11 فراهم می کند.

برای یک مشتری معمولی، اعلام آنقدر مهم نیست. کاربران به طور مستقیم با زمان اجرا تعامل ندارند. آنها فایل های لازم را برای اجرای یک برنامه خاص در کنار فایل های نصب آن دریافت می کنند. مایکروسافت با ارسال WebView 2 به ویندوز 10 کار را برای توسعه دهندگان آسان تر می کند. مایکروسافت می گوید که همراه کردن ویندوز 10 با WebView 2 Runtime به توسعه دهندگان کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهند و اطمینان حاصل کنند که مشتریانشان وابستگی های لازم را دارند. پیش از این، توسعه‌دهندگان مجبور بودند زمان و تلاش بیشتری را صرف بسته‌بندی WebView 2 Runtime با برنامه‌های خود کنند. از سوی دیگر، ویندوز 11 دارای WebView 2 از همان ابتدا است.

انتشار WebView 2 Runtime از امروز در نسخه های مشتری ویندوز 10 آغاز می شود. طبق پستی در وب‌سایت رسمی، WebView 2 روی سیستم‌هایی با Windows 10 Home و Pro، نسخه 2004 و جدیدتر وارد می‌شود. این کمترین تأثیر را بر فضای دیسک خواهد داشت زیرا زمان اجرا به مرورگر مایکروسافت اج گره خورده است، که به نوبه خود، مرورگر خارج از جعبه ویندوز 10 و 11 است. علاوه بر این، مایکروسافت WebView 2 را به صورت موجی عرضه خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که “کاربران بهترین تجربه را دارند.”

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *