موبایل و تبلت

احتمال انتشار بتای One UI 5.0 سامسونگ در ماه آینده

سامسونگ نسخه 5.0 رابط کاربری One UI خود را با انتشار اندروید 13 در اواخر امسال دریافت می کند. براساس گزارشی از SamMobile فاش می‌کند که سامسونگ قصد دارد نسخه بتای اندروید 13/One UI 5.0 خود را در هفته سوم جولای عرضه کند. برنامه بتا به دستگاه‌های واجد شرایط، از جمله سری گلکسی S22، اجازه می‌دهد تا One UI 5.0 را قبل از انتشار عمومی آن دانلود و آزمایش کنند، که انتظار می‌رود طبق گزارش در ماه اکتبر به طور رسمی به دستگاه‌های سامسونگ برسد.

امسال، زمان بندی سامسونگ جلوتر از چرخه بتای قبلی است. One UI 4.0 بتای سال گذشته با سری گلکسی S21 در سپتامبر راه اندازی شد و عرضه رسمی آن در نوامبر گذشته انجام شد. اگر One UI Beta 5.0 همانطور که گزارش شده در ماه ژوئیه ارائه شود، بازه زمانی انتشار اکتبر در سری گلکسی S22 به درستی هماهنگ می شود.

با سری گلکسی اس 22، سامسونگ متعهد شد که تمام پرچمدارانش به‌روزرسانی‌های 5 ساله ارائه کنند و به نظر می‌رسد به‌روزرسانی‌های به‌موقع بخشی از این تعهد سامسونگ باشد. OEM از نظر تاریخی هرگز به‌دنبال به‌روزرسانی‌های به‌موقع و مکرر شناخته نشده بود، اما در چند سال گذشته شاهد تلاش‌های زیادی از سوی سامسونگ با سری S و تاشوهای Z آن بوده‌ایم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا