زنگ درب ویدیویی یکی از اولین خطوط دفاعی برای امنیت خانه هوشمند است. همچنین این یک راه عالی برای دانستن اینکه چه کسی یا چه چیزی در درب منزل شماست، بدون اینکه به طور فیزیکی بلند شوید و به سمت در بروید، است. Blink نسخه‌ی زنگ درب هوشمند خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر از برخی از بزرگ‌ترین رقبای خود ارائه می‌کند، که آن را گزینه خوبی برای افرادی است که تازه وارد بازار زنگ درب تصویری شده‌اند.

قبل از شروع، Blink ماژول همگام سازی خود را در اختیار داده، که به شما امکان می دهد تقریباً همزمان چندین دوربین را تماشا کنید و فیلم های ویدیویی را به صورت لوکال بدون اشتراک ذخیره کنید. برای برخی از دستگاه های Blink به ماژول نیاز دارید. به عنوان مثال، Doorbell نیازی به داشتن Sync Module ندارد، اما اگر بیش از یک دوربین Blink دارید، پیشنهاد می کنیم Sync Module را اضافه کنید.

اگر به تازگی زنگ در ویدیویی Blink را دریافت یا خریداری کرده اید، کافیست که گوشی خود را بردارید و آموزش ما را برای تنیظم و راه اندازی درست آن دنبال کنید.

نحوه تنظیم یک ویدیو دوربل Blink

مرحله 1: به اپ استور گوشی خود بروید و اپلیکیشن Blink را دانلود کنید. اگر می‌خواهید حتی فعال‌تر باشید (و اگر در نهایت می‌خواهید سیستم خود را به الکسا وصل کنید ضروری است)، ادامه دهید و یک حساب Blink ایجاد کنید. ایجاد حساب Blink بسیار ساده است، در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • این اپلیکیشن در مورد کشور محل سکونت، ایمیل و همچنین ایجاد رمز عبور از شما می پرسد.
  • احراز هویت دو مرحله‌ای به‌طور پیش‌فرض روشن است، بنابراین باید شماره تلفن و کد تأییدی را که پس از آن دریافت می‌کنید وارد کنید.
  • اطلاعات را تکمیل کنید تا حساب آمازون خود را به حساب Blink جدید خود پیوند دهید.

مرحله 2: اکنون می توانید شروع به اضافه کردن دستگاه کنید. روی دکمه Plus در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. یک لیست با چندین دستگاه برای انتخاب ظاهر می شود. Blink Video Doorbell را انتخاب کنید.

مرحله 3: کد QR در پشت زنگ در را اسکن کنید. کد QR در زیر صفحه پشتی با اسلات باتری قرار دارد. مطمئن شوید که در یک منطقه با نور مناسب هستید تا دوربین بتواند کد را به دقت دریافت کند.

مرحله 4: سیستم خود را انتخاب یا ایجاد کنید. اگر قبلاً یک دوربین یا سیستم Blink راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید زنگ درب را به آن سیستم خانه اضافه کنید. با این حال، اگر این اولین نصب دستگاه Blink شما است، باید یک سیستم خانه جدید ایجاد کنید. یک سیستم به سادگی نام گروهی از محصولات امنیتی Blink و وضعیت های هشدار جمعی آنها است. به عنوان مثال، در صورت تمایل می توانید نام سیستم خود را “Home” بگذارید.

مرحله 5: در صورتی که ماژول Sync Module دارید، آن را انتخاب کنید. اگر قصد دارید چندین دوربین با سیستم Blink داشته باشید، به Sync Module نیاز دارید. اگر اکنون ماژول همگام‌سازی را اضافه کنید، برنامه اسکنر کد QR را باز می‌کند. مراحل راه اندازی آن دستگاه را دنبال کنید. سپس، به صفحه اصلی برنامه بازمی‌گردید، جایی که می‌توانید فرآیند راه‌اندازی را از سر بگیرید. 

مرحله 6: باتری های همراه را در پشت زنگ درب جایی که کد QR قرار داشته، قرار دهید. پس از قرار دادن باتری ها، زنگ درب روشن می شود و شروع به چشمک زدن قرمز می کند.

مرحله 7: در اکثر گوشی ها، یک پنجره بازشو از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید به شبکه وای فای “Blink XXXX” بپیوندید یا خیر. اگر گوشی شما پاپ آپ ندارد، به تنظیمات خود بروید و به آن شبکه خاص متصل شوید. پس از عضویت، به برنامه Blink برگردید.

مرحله 8: زنگ درب را در اپلیکیشن به شبکه وای فای خانه خود وصل کنید. این مرحله به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که Doorbell شما یک اتصال ثابت دارد و روتر شما به اندازه کافی نزدیک است تا یک اتصال پایدار ایجاد کند.

مرحله 9: زنگ درب را سوار کنید. اکنون که راه‌اندازی کامل شده است، می‌توانید زنگ در را به روش‌های مختلف نصب کنید. اما ابتدا، با اپلیکیشن چک کنید تا مطمئن شوید که در یک زاویه بهینه است که به درب شما نزدیک است و همچنین می تواند مکان های حیاتی را در اطراف جلوی خانه شما ببیند. می توانید زنگ درب را با استفاده از روش سیمی یا بی سیم نصب کنید. اگر استفاده از سیم را انتخاب می کنید، Blink جایگزین زنگ در خانه شما می شود و برق را از خانه شما می گیرد.

برعکس، گزینه بیسیم از صدای زنگ ویدیو استفاده می کند. در هر صورت، ویدیو دوربل همچنان اول از باتری های موجود برق می گیرد. از صفحات پشتی ارائه شده برای نصب زنگ درب Blink و هر پایه یا گوه اختیاری که ممکن است بخواهید اضافه کنید استفاده کنید. بسته به نمای خانه خود، به احتمال زیاد برای تکمیل مراحل نصب به دریل برقی نیاز خواهید داشت. پس از اتصال به Wi-Fi، برنامه از شما می پرسد که چگونه می خواهید زنگ در را نصب کنید و سپس دستورالعمل هایی را ارائه می دهد.

نحوه تنظیم دوربل Blink با الکسا

پس از اتصال Blink Doorbell به الکسا، هر دوربین Blink آینده که در خانه شما نصب شده باشد به طور خودکار شناسایی شده و به خانه الکسا شما اضافه می شود.

مرحله 1: برنامه Blink را باز کنید و روی دکمه حساب در پایین صفحه ضربه بزنید.

مرحله 2: روی گزینه Link with Alexa ضربه بزنید.

مرحله 3: برنامه شما را راهنمایی می کند تا مهارت Blink را برای سیستم الکسا خود دانلود کرده و آن را نصب کنید.

مرحله 4: هنگامی که مهارت را از طریق پورتال آمازون دانلود کردید، از شما می خواهد با ایمیل و رمز عبور وارد حساب Blink خود شوید. باید کد تأییدی را که بلافاصله پس از ورود به سیستم ظاهر می شود وارد کنید.

مرحله 5: حساب های شما اکنون پیوند داده شده اند تا هر دستگاه Echo بتواند با دستگاه های Blink شما تعامل داشته باشد. پیوند دادن حساب‌های شما همچنین دستگاه‌های Echo Show را قادر می‌سازد تا فید را از هر دوربین Blink نشان دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *