کنسول و بازی

معرفی کنسول دستی AOKZOE A1 با تراشه Ryzen 7 6800U

کنسول‌های قابل حمل دستی اکنون روش جدیدی برای بازی های کامپیوتر با انعطاف‌پذیری برای کاربران فراهم کرده و برندهای بیشتری با تکامل مداوم دستگاه ها وارد این بازار شده اند. AOKZOE، یک شرکت نوظهور بازی و فناوری در شانگهای، اکنون اولین کنسول مجهز به تراشه Ryzen 7 6800U را به نام AOKZOE A1 را معرفی کرده است. علاوه بر عملکرد برتر A1، جزئیات طراحی و ویژگی های کنسول نیز شما را شگفت زده خواهد کرد.

AOKZOE اولین شرکتی خواهد بود که کنسول قابل حمل را با AMD Ryzen 7 6800U به تولید انبوه می رساند. کنسول مورد انتظار 6800U مطمئناً پیشرفتی را در تجربه بازی به ارمغان خواهد آورد. با ترکیب AMD Ryzen 7 6800U، گرافیک Radeon 680M، همراه با حافظه رم 16/32 گیگابایت LPDDR5X، این کنسول قادر است Elden Ring را با سرعت 60 فریم در ثانیه و Forza را با سرعت بیش از 100 فریم در ثانیه در دمو ویدیویی رسمی ارائه دهد.

با این وجود، AOKZOE A1 مجهز به پره های خنک کننده آلومینیومی خالص، لوله های حرارتی مسی خالص، فن ها و کنترل هوشمند دما برای اطمینان از اتلاف گرما کارآمد است. AOKZOE A1 که با ویندوز 11 و SteamOS سازگار است، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به کتابخانه بازی خود (از عناوین AAA گرفته تا شبیه‌سازی بازی‌های قدیمی مورد علاقه خود) دسترسی داشته باشند.

AOKZOE A1 دارای صفحه نمایش 8 اینچی Full-HD IPS با وضوح 1920 در 1200 پیکسل است و تراکم پیکسلی به 283PPI می رسد. وزن نسخه استاندارد AOKZOE A1 برابر با 668 گرم است که در مقایسه با استیم دک 7 اینچی تقریباً یکسان است. AOKZOE به سراغ صفحه نمایش معمولی 7 اینچی یا بزرگتر 8.4 اینچی نمی رود، اما صفحه نمایش 8 اینچی فعلی به دلیل تعادل کلی کنسول و کیفیت بصری به طور گسترده در بین آزمایش کنندگان داخلی مورد تحسین قرار گرفته است.

AOKZOE همچنین با معرفی ویژگی چراغ های تنفسی RGB قابل تنظیم، A1 را شخصی سازی می کند. با فشار دادن کلیدهای ترکیبی خاص، بازیکنان می‌توانند نوار نور را باز کرده و بین حالت‌های مختلف نور جابجا شوند. 3 حالت و 20 افکت نور برای افزایش تجربه بازی و رساندن سرگرمی به سطح بعدی وجود دارد. AOKZOE A1 که برای گیمر طراحی شده، هم ویژگی هایی را که در کنسول دستی فعلی در بین گیمرها محبوبیت بیشتری دارد حفظ کرده و هم برخی ویژگی های جدید را در همان زمان به ارمغان می آورد. همه این ویژگی‌ها می‌توانند تجربه بازی بازیکنان را فراگیرتر از همیشه کنند.

AOKZOE A1 همچنین مجهز به لرزاننده، ژیروسکوپ و ماشه خطی بوده که به بازیکنان این امکان را می دهد تا کنسول خود را در بازی برای کنترل جهت یا هدف گیری بهتر کج کنند و پاسخ های لمسی درون بازی را دریافت کنند. قوس های ارگونومیک راحت بدنه کنسول و چیدمان کنترلرها می تواند به طور موثری از گرفتگی انگشتان پس از پخش طولانی مدت جلوگیری کند. AOKZOE A1 از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند، بنابراین افراد می توانند آن را برای مدت زمان بسیار کوتاهی به قدرت برگردانند و سپس به لذت بردن از بازی ادامه دهند. این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این کنسول سخنی نگفته است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا